Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس قوه قضاییه به علت اقداماتی که ترک فعل مسوولان را جرم می‌انگارد گفت: مجلس آمادگی دارد که در قوانینی که این نگاه را تقویت می‌کند در اسرع وقت و با اولویت ورود پیدا کند.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: لازم است تشییع و تسنن در کنار هم قرار گرفته و در مقابل کفار عکس العمل مشترک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است رفتارهای خبیثانه ریاست جمهوری فرانسه را محکوم کنیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده در روز ۸ آبان گفت: این روز نوجوانان و بسیج دانش آموزی است لازم می‌دانم تذکری به تمامی مسوولان علل الخصوص حوزه آموزش و پرورش و والدین محترم در خصوص مباحث تربیتی داشته باشم که به نظرم مورد غفلت واقع شده است.  متاسفانه این غفلت در زمان شیوع کرونا شدیدتر شده و عرصه را تنگ تر کرده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم خطاب به مسوولان و والدین نوجوانان گفت: وضعیتی را که بین دانش آموزانمان شاهدیم بسیار نگران کننده  است. این وضعیت نتیجه اقدامات، کاشته‌ها و ترک فعل های خودمان است. ما  غیر از خودمان کسی را نباید ملامت کنیم. در ساختارهای موجود کشور، به صورت ناقص در حوزه کودک و نوجوان دستگاه یا دستگاه‌های وجود دارد که به نیازهای این دو گروه سنی می‌پردازد. متاسفانه برای دوره نوجوانی که مهمترین گروه سنی است دستگاهی پیش بینی نشده است.

پژمانفر افزود: ما نسبت به نیازهای نوجوانان بی تفاوت هستیم پیشنهادم راه اندازی مجموعه مستقل برای این مقطع سنی در حوزه ورزش، هنر، فضای مجازی، موسیقی و دیگر نیازهای این مقطع سنی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه نطق خود در تذکری در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: از اول مهر ماه سال ۹۹ طبق قانون بازنشستگان باید ۹۰ درصد حقوق شاغلین را دریافت کنند که سازمان بازنشستگی برای این موضوع سقفی پیش بینی کرده که باعث شده حقوق بازنشستگان تامین نشود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم خطاب به آیت الله رئیسی و دستگاه قضا گفت: متاسفانه تا به حال ترک فعل از ناحیه دستگاه قضایی جرم تلقی نمی‌شد. اما اخیرا آیت الله رئیسی فرمودند که ترک فعل مسوولان جرم تقلی می‌شود. به عنوان رئیس کمیسیون اصل نود اعلام می‌کنم که مجلس آمادگی دارد که در قوانینی که در جهت حمایت از این نگاه لازم است در اسرع وقت و با اولویت ورود پیدا کنیم تا تحرک جدی در مسوولان در انجام وظایفشان ایجاد شود.

وی با استناد به قانون اساسی از یک وظیفه فراقوای قوه مقننه سخن به میان آورد و گفت: مجلس طرز کار هر قوه را براساس شکایات وارد تنظیم می‌کند. ما آماده هستیم که در طرز کارهای غلط هر سه قوه ورود کنیم. اگر گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و نهادهای مردمی شکایاتی در مورد طرز کار قوا دارند آن را مستقیما به کمیسیون اصل نود بفرستند تا ما تمام توان خود در انجام وظیفه خرج کنیم.  در این مدت به پرونده‌های تهیه و توزیع نهاده‌های دامی، فولاد، قاچاق، وزارت نفت، بورس و مباحث دیگر ورود کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ۵۲ درصد هتل‌های کشور در مشهد مستقر شده‌اند نسبت به تعطیلی  ۹ ماهه هتل‌های مشهد هشدار داد و در مورد آسیب‌های اقتصادی هتلداران سخن به میان آورد و همچنین از استاندار مشهد خواست که در این خصوص پیشنهادی ارائه کند  و به هیات دولت بفرستد تا کابینه دولت تدبیر و امید تصمیمی در این خصوص بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه قضایی قوه قضاييه کمیسیون اصل نود آیت الله رییسی نصرالله پژمانفر کمیسیون اصل نود مجلس ترک فعل رئیس کمیسیون اصل نود مجلس مجلس شورای اسلامی ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رستگاری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص ارتباطات و ملاقات‌های مردمی، از همکاری با اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه و برگزاری ۱۳ نشست مسؤولان قضائی استان تهران در آن مرکز خبر داد.

مسؤولان، سرپرستان و معاونین قضائی مجتمع‌های قضائی محاکم کیفری و حقوقی تهران طبق برنامه قرار است از مورخ اول اردیبهشت تا پایان ماه، مجموعاً در ۱۳ جلسه پاسخگوی سوالات قضائی مراجعه کنندگان باشند و با ارائه راهکار، مشورت و در صورت صلاحدید صدور دستورات، ضمن ملاقات بی واسطه با مردم استان تهران درجهت کاهش اطاله دادرسی و حل مسائل قضائی گام بردارند.

شهروندان استان تهران می‌توانند برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران به درگاه سامانه ارتباطات مردمی قوه قضائیه به نشانی www.same.eadl.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080083

دیگر خبرها

  • خبرنگار ایرلندی، رئیس کمیسیون اروپا را جنایتکار جنگی خواند
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • بانک‌ها در تله آفساید
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند