Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: اجرای پروژه‌های آبی در مناطق روستایی و کم برخوردار در دستور کار بسیج سازندگی استان سمنان قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی کاشفی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آب و فاضلاب استان سمنان اظهار داشت: بسیج سازندگی با در اختیار داشتن ماشین‌آلات به‌روز و نیروی انسانی مناسب آماده همکاری و انجام پروژه‌های عمرانی در سطح استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجام پروژه‌های آبی به‌ویژه در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار در دستور کار بسیج سازندگی استان سمنان قرار دارد.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: اجرای پروژه‌های آبی در مناطق روستایی و کم برخوردار موجب رونق و توسعه هر چه بیشتر این مناطق می‌پذیرد.

کاشفی اذعان داشت: توسعه روستاها از مهاجرت روستانشینان به شهرها جلوگیری می‌کند و از طرفی منجر به توسعه مناطق شهری نیز می‌شود.

خوزستان| فعالیت‌های محرومیت زدایی در کوی یاسر امیدیه + تصویرآیین نامه انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه محرومیت زداییفرمانده سپاه استان مرکزی: 270 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

وی گفت: خدمات‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم و کم برخوردار از امکانات جزو اولویت‌های مهم سازمان بسیج سازندگی استان سمنان است.

طاهری مدیرکل آب و فاضلاب استان سمنان نیز در این دیدار از عملکرد سپاه و مجموعه بسیج سازندگی استان سمنان در اجرای پروژه‌های مختلف تجلیل کرد.

وی افزود: اداره کل آب و فاضلاب استان سمنان آماده هرگونه هماهنگی و انعقاد تفاهم‌نامه برای واگذاری پروژه‌های عمرانی به بسیج سازندگی استان سمنان هستیم.

به گزارش تسنیم، این جلسه به‌منظور هماهنگی انعقاد تفاهم‌نامه اداره آب و فاضلاب استان و انجام پروژه‌های عمرانی از سوی بسیج سازندگی استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان سمنان آب و فاضلاب استان مناطق روستایی اجرای پروژه پروژه های آبی کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز

در نخستین جلسه هیئت‌رئیسه قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت(ع) در سال ۱۴۰۳ به میزبانی فرمانداری شیراز برگزار و در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت سند محرومیت‌زدایی بر همگرایی و اهتمام برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، لطف‌الله شیبانی فرماندار شیراز در نخستین جلسه هیئت‌رئیسه قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) در سال ۱۴۰۳ که به میزبانی فرمانداری شیراز برگزار شد، اظهار کرد: باید برای رفع محرومیت از محلات این شهرستان اهتمام شود، ضمن اینکه مطابق سند تکلیف هر دستگاه مشخص باشد.

وی بر نقش هر دستگاه در رفع محرومیت تأکید کرد و افزود: رویکرد محرومیت‌زدایی باید اساس کار دستگاه‌ها باشد و این مهم در اولویت قرار گیرد.

در این جلسه همچنین سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه اعتبارات هر دستگاه در این سند باید مشخص باشد، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی تنها وظیفه شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها باید ورود کنند.

وی افزود: بر اساس اختیارات قانونی شورا خواستار پای‌کار آمدن همه دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر محرومیت‌زدایی شد.

محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز نیز که در این جلسه از اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری کلان‌شهر در دوره ششم مدیریت شهری بر رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار سخن می‌گفت، به اختصاص ۳ درصد از بودجه سالانه عمرانی در این راستا اشاره و تصریح کرد: باید سند محرومیت‌زدایی ۴۰ محله به‌عنوان سندی هدف برای دیگر محلات کم برخوردار قرار گیرد.

وی بر همگرایی و اهتمام همه دستگاه‌ها در رفع محرومیت تأکید کرد و ادامه داد: همگرایی و استفاده از همه منابع برای انجام این مهم ضرورت دارد.

شهردار شیراز همچنین سال ۱۴۰۳ را با توجه به همدلی و همکاری بین مسؤولین سالی طلایی برای خدمت‌رسانی و به‌ویژه محرومیت‌زدایی دانست.

اسدی خاطر نشان کرد: در بودجه سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی که معادل یک‌سوم بودجه امسال شهرداری شیراز است، به حوزه محرومیت زدایی اختصاص یافت.

مجید علی‌پور جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمدبن موسی (ع) نیز که از تلاش برای رفع محرومیت از چهره نقاط کم‌برخوردار شهرستان شیراز سخن می‌گفت، بر سیاست‌گذاری و تهیه شناسنامه برای پروژه‌ها و محلات و فعالیت همه دستگاه‌ها تأکید کرد.

وی افزود: در این جلسه هیئت‌رئیسه باید سیاست‌های کلیدی مشخص و سند تدوین شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) خاطر نشان کرد: باید بر مبنای این سند نیازها احصا و عزمی جدی در این راستا شکل گیرد.

علی پور اضافه کرد: محرومیت‌زدایی در دوره فعلی شورای شهر به ادبیاتی رایج تبدیل‌شده و قابل‌تقدیر است.

سیده مریم حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز بر انجام وظایف هر دستگاه و همچنین تعیین اعتبارات آن‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در ۱۵۲ محله تصریح کرد: اقدامات ارزنده‌ای در سطح محلات کم برخوردار در مناطق مختلف روی‌داده است که باید در این گام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی نیز با همگرایی پای‌کار آیند.

کد خبر 745225

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود