Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اسکای نیوز، دومین جلسه مذاکرات ترسیم مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجی گری آمریکا در منطقه الناقوره واقع در جنوب لبنان آغاز شد.
جلسه دوم مذاکرات تیم‌های مذاکرات لبنان و فلسطین اشغالی بر سر ترسیم مرزهای آبی مانند جلسه اول به صورت غیر مستقیم برگزار شده است.

دور اول مذاکرات غیرمستقیم برای ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی پیشتر در مقر فرماندهی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل(یونیفل) در منطقه "الناقوره" در جنوب لبنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنان و چند کشور دیگر حاشیه شرقی دریای مدیترانه و رژیم صهیونیستی بر سر مرزهای دریایی اختلاف شدید دارند، زیرا این منطقه سرشار از منابع نفت و گاز اعلام شده است.

برچسب‌ها بیروت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیروت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی بیروت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید

همزمان با شنیده شدن صدای آژیر در شمال فلسطین اشغالی، حزب الله لبنان امروز دوشنبه یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، حملات حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست امروز صبح نیز ادامه یافت.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت هفت صبح امروز دوشنبه ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

همزمان شبکه الجزیره گزارش داد که صدای آژیر خطر در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به سبب حمله موشکی به صدا درآمده است.

ساعاتی پیش مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده بود که یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟