Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:35:23 GMT

تیپ ۳۲۱ ارتش مرند به مرزهای شمال غرب اعزام شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۷۵۰

تیپ ۳۲۱ ارتش مرند به مرزهای شمال غرب اعزام شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این خبر افزود: بخشی از یگان‌های استان با ساختار و سازمان جدید آماده شدند تا در نقاط مرزی مشخص شده حضور پیدا بکنند.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: اگر تهدیدی برای امنیت و آسایش مردم جمهوری اسلامی ایران پیش بیاید، به شدت با آن تهدید برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آمادگی رزمی بسیار بالای نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تاکید کرد: دشمنان ما فقط در مورد بخش کوچکی از توان رزمی نیروهای مسلح اطلاعات دارند و این را بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل حاضر به جان فشانی در راه اسلام و کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا با بیان اینکه خط قرمز ارتش، تهدید امنیت و آسایش مردم و تمامیت ارضی کشور است گفت: مردم عزیز کشورمان بدانند که ما ارتشیان فداییان ملت هستیم و دشمنانمان هم بدانند که اگر کوچکترین حرکتی علیه امنیت نظام اسلامی انجام دهند دستشان را قطع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما فداییان مردم هستیم، ادامه داد: داوطلب اعزام به مناطق مرزی از بین نیروهای ارتشی آن قدر زیاد بود که ما ناگزیر شدیم تنها بخشی از آنان را انتخاب کنیم.

مناطق مرزی آذربایجان شرقی در شهرستان خداآفرین به طول ۱۳۵ کیلومتر در مجاورت خطوط جنگ قره باغ میان نظامیان جمهوری های آذربایجان و ارمنستان است. 

از ابتدای آغاز جنگ قره باغ در ششم مهر ماه امسال تاکنون دهها راکت خمپاره طرفین درگیر به اراضی کشورمان در شهرستان خداآفرین برخورد کرده است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز ارتش جمهوری اسلامی ایران مناقشه قره باغ مرند پروندهٔ خبری قره باغ و مناقشه جدید جمهوری آذربایجان و ارمنستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز ارتش جمهوری اسلامی ایران مناقشه قره باغ مرند آذربایجان شرقی تبریز ارتش جمهوری اسلامی ایران مناقشه قره باغ مرند اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است

مجید صادقی دولت ابادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال اباد در مراسم افطاری که برای مسئولان بلند پایه طالبان در ولایات ننگرهار و نورستان در ساختمان سرکنسولگری برگزار شده بود گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده و پایبند به عملی کردن تعهداتی که برای همکاری با مردم حوزه شرق افغانستان نموده است می باشد.

"مولوی عبدالهادی احمد" نماینده وزارت امور خارجه طالبان در حوزه شرق ضمن قدردانی از مسئولان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال اباد گفت: فضای خوب همکاری های مشترک را با ادارات حکومتی این حوزه ایجاد نموده است و سعی می نماید تا این مناسبات استحکام بیشتر یابد.

 "عبدالسلام وزیر وال" رییس امور ورزشی ولایت ننگرهار و "محمد اصف زهیر" آمر جوانان این ولایت نیز از همکاری های جمهوری اسلامی ایران با مردم این ولایات ابراز قدردانی کردند.

 انها همچنین درمورد تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین گفتند: جامعه جهانی در حق دفاع از حقوق مشروع مردم فلسطین هیچ پاسخی ندارد و در جلوگیری از حملات رژیم استکباری اسرائیل ناکام شده است.

 آنها افزودند: در ماه مبارک رمضان حملات وحشیانه اسرائیل بر مردم غزه و قتل عام مسلمانان شامل زنان وکودکان هیچگونه توجیهی ندارد و باید هر چه زودتر متوقف شده تا راه برای فرستادن کمک های بشری و عمرانی برای مردم غزه هموار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است
  • بی‌حجابی خارج از عرف یک خبرنگار خارجی در سفارت ایران! | اقدام جنجالی سفیر ایران در باکو | برای عزت ایران استعفا دهید | عکس
  • اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان در گفتگو با خبرنگار زن+ عکس | به دلیل این خطای بد و برای عزت ایران استعفا دهید!
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تمام دستاورد‌های کشور با محوریت مردم بوده است
  • تمام دستاوردهای کشور با محوریت مردم بوده است
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد