Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-03-29@07:46:48 GMT

ذخیره‌سازی‌های نفت و بنزین آمریکا افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۷۸۸

ذخیره‌سازی‌های نفت و بنزین آمریکا افزایش یافت

مؤسسه نفت آمریکا اعلام کرد که ذخیره‌سازی‌های نفت و بنزین آمریکا در حالی افزایش یافته که ذخیره‌سازی‌های فرآورده‌های نفتی این کشور با کاهش روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، داده‌های گروه صنعتی مؤسسه نفت آمریکا (API) در روز سه‌شنبه (ششم آبان‌ماه) نشان داد ذخیره‌سازی‌های نفت خام و بنزین ایالات متحده آمریکا هفته گذشته در حالی افزایش یافته که ذخیره‌سازی‌های فرآورده‌های این کشور با کاهش همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذخیره‌سازی نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۲۳ اکتبر (دوم آبان‌ماه) ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه افزایش یافت و به حدود ۴۹۵ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسید. این در حالی است که تحلیلگران انتظار داشتند این افزایش حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه باشد. 

بر اساس داده‌های مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام در کوشینگ اوکلاهما ۱۳۶ هزار بشکه افزایش یافت.

داده‌های این نهاد نشان داد نفت خام فرآوری ‌شده آمریکا ۱۷۶ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

بر اساس این داده‌ها، ذخیره‌سازی‌های بنزین ایالات متحده آمریکا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه افزایش یافته است، در حالی که انتظار می‌رفت این رقم تنها ۹۶۱ هزار بشکه باشد.

ذخیره‌سازی‌های سوخت که شامل گازوئیل و نفت حرارتی می‌شد، ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت که انتظار می‌رفت این رقم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه باشد.

این داده‌ها نشان دادند که واردات نفت خام ایالات متحده آمریکا نیز ۴۳۶ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

منبع: شانا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ذخیره سازی نفت افزایش ذخیره سازی موسسه نفت آمریکا ذخیره سازی های نفت افزایش یافته افزایش یافت هزار بشکه نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین درفارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، گفت: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه ۸۴ میلیون لیتر بنزین در استان فارس تامین وتوزیع شده است.
طاهری افزود: در این مدت در فارس بطور متوسط روزانه بیش از هشت میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی مصرف روزانه این فرآورده را در ناحیه مرکزی شیراز چهار میلیون لیتر اعلام و افزایش سفر‌های نوروزی وحجم بالای تردد‌ها را مهمترین عامل در افزایش مصرف بنزین در استان برشمرد.
طاهری با بیان این موضوع که سوخت رسانی پایدار تا پایان سفر‌های نوروزی ادامه دارد اظهارکرد: بیشترین آمار مصرف بنزین را مربوط به روز ۲۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ با ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزارلیتر و کمترین میزان مصرف مربوط به ۲۹ اسفند با شش میلیون و ۸۰۰ هزارلیتر است.
وی تصریح کرد، در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه گذشته تا چهارم فروردین ماه سال جاری بیش از ۶۲ میلیون لیتر نفت گاز نیز تامین وتوزیع شده است

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب در سد‌های مازندران
  • ذخیره‌سازی ۳۶۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری
  • افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب در سدهای مازندران/ سد آیت‌الله صالحی مازندرانی در آستانه سرریز شدن است
  • ذخیره آب سدهای مازندران ۵۳ درصد افزایش یافت
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در فارس
  • افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین درفارس
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل