Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکمین قسمت مجموعه «نقطه های برجسته» پنجشنبه این هفته از شبکه افق پخش می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجموعه گفت وگو محور «نقطه های برجسته» یکی از برنامه های پر مخاطب شبکه افق است؛ مجموعه ای که روایت گر تلاش انسان هایی است که با وجود مشکلات جسمی، روحیه ای مثال زدنی دارند و شاید موفق تر از کسانی که سالم تر از آنها هستند ظاهر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«نقطه های برجسته» در حقیقت راوی همت بلند و روحیه خستگی ناپذیر معلولان کشورمان است؛ مجری این برنامه خود یکی از افرادی است که با معلولیت از ناحیه چشم روبه روست، مسیح علایی بانویی است که در هر قسمت از «نقطه های برجسته» به سراغ یکی از معلولان کشورمان می رود و در مورد فعالیت هایشان و تلاش و کوششی که در ارتباط با جبران معلولیت خود داشته اند با آنها به گفت وگو می نشیند.

در بیست و یکمین قسمت هم زندگی و فعالیت های یکی از معلولان کشورمان طی گفت وگو با مسیح علایی روایت می شود.

پیام ابراهیم پور تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد که این هفته پنجشنبه ساعت 17 و تکرار آن ساعت یک بامداد روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه افق تلویزیون نقطه های برجسته شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان