Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تفاهم نامه همکاری ذوب آهن اصفهان و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنجان با حضور علیرضا امیری، مدیر روابط عمومی و عبدالرضا پیمان رییس کمیته امداد شهرستان و سید مصطفی انوری، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان 30 مهرماه در دفتر مدیریت روابط عمومی شرکت منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اینهفته؛ علیرضا امیری، مدیر روابط عمومی شرکت، هدف از امضا این تفاهم نامه را هم افزایی سازمان های منطقه و هدفمند سازی کمک های خیرخواهانه دانست و گفت: ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مردم و سازمان های منطقه در تعامل و همکاری است و برای آبادانی منطقه از هیچ اقدامی به ویژه اقدامات خیرخواهانه دریغ نخواهد کرد.
وی با بیان این که آرمان هر خانواده داشتن سرپناه است، گفت: ذوب آهن اصفهان با داشتن پتانسیل های فراوان در امور خیریه به ویژه با بهره گیری از توانمندی های گروه جهادی فولادمردان ذوب آهن اصفهان به یاری نیازمندان می شتابد .
مدیر روابط عمومی شرکت به مشکلات معیشتی که با شیوع کرونا، گریبان گیر جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر شده است، پرداخت و افزود: مسئولین شرکت با اولویت سلامت کارکنان و پشتیبانی از تولید به معیشت و مشکلات همکاران توجه ویژه ای دارند و همواره رفع مشکلات کارکنان از دغدغه های اصلی آن ها است.
عبدالرضا پیمان، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با تشکر از همکاری های ذوب آهن با کمیته امداد در سنوات گذشته، گفت: به همت نیروهای جهادی ذوب آهن ساخت 12 واحد مسکونی، حضور فعال در مناطق سیل زده و زلزله زده، اجرای رزمایش های همدلی “مهر در انتظار مهربانی” ، “خانه تکانی بهشتی” و “طرح اکرام ایتام ” بخش کوچکی از اقدامات ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت است.
سید مصطفی انوری، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، حمایت های ذوب آهن را نشان از توجه این شرکت در مسئولیت های اجتماعی برشمرد و از نگاه ویژه منصور یزدی زاده، مدیر عامل ذوب آهن به قشر نیازمند جامعه و مساعدت در رفع مشکلات آن ها تقدیر نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ذوب آهن اصفهان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری