Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بزرگراه‌های آزادگان، امام علی (ع) و فتح را مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک اعلام کرد.

سرهنگ احسان مومنی  با اشاره به وضعیت تصادفات رانندگی در نیمه نخست امسال گفت: در این مدت تصادفات فوتی در سطح معابر شهر تهران هشت درصد، تصادفات جرحی ۲۶ درصد و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره اینکه بیشترین تصادفات فوتی در کدام بزرگراه های پایتخت رخ داده نیز گفت: در نیمه نخست امسال بیشترین تصادف فوتی در بزرگراه آزادگان رخ داده به طوری که ۱۶ درصد از کل جانباختگان حوادث ترافیکی مربوط به این بزرگراه بوده اند. پس از آن نیز بزرگراه های امام علی (ع) و فتح با سهم هفت و شش درصدی از کل جانباختگان در رتبه های بعدی قرار دارند و در مجموع می‌توان گفت که حدود ۳۰ درصد از قربانیان تصادفات رانندگی پایتخت مربوط به این سه بزرگراه است. 

مومنی در خاتمه یکی از دلایل تصادفات مرگبار در بزرگراه ها را بی توجهی عابران پیاده به مقررات برشمرد و گفت: متاسفانه همچنان عابران پیاده سهم زیادی از جانباختگان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند و یکی از دلایل آن عبور از عرض بزرگراه در نقاط غیر مجاز و عدم عبور از گذرگاه های مجاز است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات