Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ در جریان سفر یک‌روزه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به استان گیلان، تفاهمنامه همکاری بین این ستاد و استانداری گیلان امضا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ‌با حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی استانداری گیلان، از امضای تفاهمنامه با استانداری در خصوص ایجاد 60 هزار شغل در استان خبر داد و گفت: امروز تفاهمنامه‌ای با استانداری گیلان امضا و در این تفاهمنامه برای 60 هزار نفر در غالب 10  هزار طرح و با میزان سرمایه گذاری دو هزار و‌ 500 میلیارد تومان اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه پاسداران 1400 فرصت شغلی جدید امسال در گیلان ایجاد می‌کندرئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره): اجرای 10 هزار طرح حمایتی و عمرانی در گیلان؛ 60 هزار فرصت شغلی پایدار ایجاد می‌شودامضای تفاهم‌نامه تأمین زمین جهت 2846 واحد مسکونی و 1800 شغل برای ایثارگران آذربایجان شرقی

وی افزود: این 10 هزار طرح طی دو سال اجرا خواهد شد و شامل احداث مسکن محرومان، مراکز درمانی ، مدرسه و طرح‌های اشتغال‌زایی خرد و خانگی خواهد بود.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام در استان درراستای اشتغال‌زایی و رفع محرومیت گفت: با اجرای این 10  هزار طرح، ظرف دوسال رفاه و شرایط بهتری برای مردم استان فراهم خواهد شد و میتواند شرایط استان را منحول کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام استانداری گیلان هزار طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان