Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:58:34 GMT

گاف جدید بایدن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۸۸۰

گاف جدید بایدن

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، در حالی که گاف‌های «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا مورد توجه «دونالد ترامپ»، رقیب جمهو‌ری‌خواهش در این انتخابات قرار گرفته، وی در مصاحبه‌ای با شبکه «ان‌بی‌سی‌ نیوز» به اشتباه به جای استفاده از کلمه «شوهر» برای همسر «کاملا هریس»، معاون خود از کلمه «زن» استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشا تودی»، بایدن طی این مصاحبه در حالی که به اعلام برنامه «کاملا هریس»، معاون منتخب خود می‌پرداخت، گفت: «همان طور که می‌دانید "جیل"، همسر من و "داگ اِموف"، زن کاملا [هریس]، در آنجا حضور داشتند (اشاره به حضور معاونش در ایالت تگزاس). کاملا اواخر این هفته باز‌خواهد گشت.»

 

 

این نخستین باری نیست که بایدن در اظهاراتش کلمه‌ای را به اشتباه بیان و یا کلمه‌ای را فراموش می‌کند.

روز یکشنبه این هفته بایدن در نطقی تلویزیونی به اشتباه نام کوچک دونالد ترامپ را «جورج» گفته بود.

این در حالی بود که ترامپ با انتشار پیامی در توئیتر به این گاف واکنش نشان داد و نوشت: «جو بایدن دیروز من را جورج خطاب کرد. او نمی‌توانست نام مرا به یاد بیاورد. [بایدن] برای پایان رساندن مصاحبه از مجری کمک گرفت. 'اتحادیه اخبار جعلی' به طور مضاعف در تلاش است این [موضوع] را بپوشاند.»

بایدن پیشتر نیز نام کوچک «میت رامنی»، سناتور جمهوری‌خواه مجلس سنا را فراموش کرده بود که این موضوع نیز واکنش ترامپ را به همراه داشت.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نامزد دموکرات ها در انتخابات آمریکا گاف انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد

رهبر مخالفان نتانیاهو گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، لاپید افزود: بن‌گویر در یک توییت نابخشودنیِ یک کلمه‌ای موفق شد اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مسخره و شرمنده کند.

وی ادامه داد: هرکس به‌جز نتانیاهو نخست‌وزیر می‌بود، امروز صبح او را از کابینه بیرون می‌کرد. حتی وزرایی که در کنارش نشسته و مثل گوسفند سکوت می‌کنند هم در برابر اقدامات او مسئولند. آن‌ها بخشی از شکست نابخشودنیِ امنیت و ارزش اسرائیل هستند.

دیگر خبرها

  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است