Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « قیمت بسته‌های اینترنت به حالت قبل برگردد» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول )  درباره موضوع مصالبات مردمی بخش فارس من با عنوان « قیمت بسته‌های اینترنت به حالت قبل برگردد»  گفت: بسته‌های اینترنت به جز چند مورد که افزایش جزیی داشته اند، افزایش قیمت نداشته اند. این در حالیست که تقریباً قیمت همه کالاها و خدمات در چند سال اخیر افزایش یافته است.

براساس این گزارش ، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول )  افزود: در حال حاضر شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول )  به جز چند مورد که افزایش جزیی داشته اند، افزایش قیمت اینترنت نداشته است.

  انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت افزایش قیمت ارتباطات ایران بسته های اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسپیدتست ماهانه گزارشی درباره سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان و کشور‌های مختلف منتشر می‌کند و حالا در جدیدترین گزارش آن که امروز منتشر شد، سرعت اینترنت ثابت و همراه کشور نسبت به ماه گذشته افزایش یافت.

میانه سرعت اینترنت موبایل کشور از ۳۴.۷ مگابیت بر ثانیه در ماه قبل به ۳۶.۱۶ مگابیت بر ثانیه در ماه جاری رسیده است. بر اساس داده‌های این مرجع رسمی، سرعت اینترنت همراه کشور نسبت به دی ماه گذشته که ۳۱.۳ مگابیت بر ثانیه بوده است ۱۷ درصد رشد داشته است.

همچنین میانه سرعت ارتباطات ثابت نیز در یک ماه گذشته از ۱۳.۵ به ۱۳.۸ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

             

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • وزیر ارتباطات: اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی