Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از انتخاب رئیس سازمان و رئیس کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان مازندران به عنوان "رییس کارگروه برتر" استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان مازندران از شهیدی‌فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و رئیس کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان به عنوان رئیس کارگروه برتر در حوزه پدافند غیرعامل استان تقدیر  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در تقدیرنامه شهیدی‌فر آمده است: "هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی است از تلاش ها و اقدامات اثربخش ماندگار کسانی که نسبت به تحقق منویات فرامین مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) و در راستای تاکیدات دولت تدبیر و امید درخصوص موضوع خطیر پدافند غیرعامل در راستای اقتدار درون‌زا و پایداری ملی و ارتقاء آمادگی و مصون‌سازی جامعه همت گمارده‌اند تقدیر گردد.

بدین وسیله از تلاش ارزشمند جنابعالی و مجموعه اعضای آن کارگروه که موجب کسب عنوان "رئیس کارگروه برتر" در سال 99 در سطح استان مازندران شد تشکر بعمل می‌آید. 

از درگاه حضرت باری تعالی، توفیق خدمت روز افزون به مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران را خواستاریم. 

شهیدی فر در چند سال گذشته به عنوان رییس کارگروه برتر پدافند غیرعامل استان انتخاب و معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهیدی فر مازندران شد پدافند غیرعامل استان استان مازندران کارگروه برتر جهاد کشاورزی رئیس کارگروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کار برداشت گندم بیش از ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید محمدرضا سیدحسینی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهاد کشاورزی و مشارکت کشاورزان، ۳۱۲۰۰ هکتار و حدود ۹۰ درصد از گندم‌زارهای سیستان و بلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهاد کشاورزی افزود: کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندم‌کاران را انجام خواهد داد.

وی در رابطه با قیمت گندم در سال زراعی جاری بیان کرد: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دور روم به ترتیب ۱۷۵ هزار ریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

کد خبر 739806

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه‌ریزی در مازندران
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۱۳۵ هزار تن رسیده است
  • ۲ درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود