Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:43:33 GMT

کشف ۶.۸ تن برنج ایرانی احتکارشده در ارومیه

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۹۰۴

کشف ۶.۸ تن برنج ایرانی احتکارشده در ارومیه

رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۶ تن و ۸۰۰کیلو گرم برنج ایرانی احتکار شده در ارومیه خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،سرهنگ رستمی رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی در خصوص نگهداری مقدار زیادی برنج احتکاری در یک انباری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از نقاط داخلی شهر شدند و با هماهنگی مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند. دربازرسی از محل انبار ۶تن و۸۰۰کیلو گرم برنج ایرانی به ارزش دو میلیارد ریال کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احتکار احتکار برنج پلیس اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه   گفت: متاسفانه وضعیت توسعه شهری ارومیه اصلا مطلوب نیست و در بسیاری از مباحث عقب افتادگی وجود دارد که تاوان این را مردم می پردازند.

 وی ادامه داد: برای جبران عقب افتادگی ها انتظار بنده این است از حواشی موجود پرهیز کنید و بصورت جهادی وارد عمل بشوید.

  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد:  در برخی کشورها، مدیریت شهری مشوق هایی برای مشارکت مردم در توسعه شهری قرار داده است که نتیجه خوبی هم گرفته اند برای مثال در فلان کشور، اگر فردی در حوزه بافت فرسوده شهری سرمایه گذاری بکند و تبدیل به بافت جدید نماید، مدیریت شهری در بحث عوارض مشوق هایی قرار داده است که توصیه بنده هم این است که مردم را در توسعه شهری با قرار دادن مشوق، مشارکت دهید و از ظرفیت عظیم مردم غافل نشوید.

 امام جمعه ارومیه افزود: اگر واقعا کمر همت برای حل مشکلات مردم ببندید، بنده در کنار شما هستم و مطمئنا مردم نیز همراهی خواهد کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی بیان کرد: برخی از مشکلات موجود شهری، از جمله مسئله سدمعبر مرتبط با اقتصاد مردم است ولی برخی از مشکلات، از جمله ترافیک شهری و عدم تناسب المان های شهری با فرهنگ و میراث شهر ارومیه مربوط به عدم مدیریت صحیح است.

 وی افزود: البته در بحث سدمعبر نیز نظارت موثری وجود ندارد  در بسیاری از موارد مشاهده می کنیم باوجود اینکه داخل مغازه خالی است، پیاده رو و محل تردد مردم را اشغال کرده اند.

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم