Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راه پیشرفت و موفقیت کشور فاصله‌گرفتن از اقتصاد نفتی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به توجه مسئولان در استفاده از ظرفیت‌های داخلی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور که ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایجاد شده به سبب اتکا به فروش نفت است؛ به همین سبب باید اقتصاد ما بر مبنای تولید، خدمات فنی‌و‌مهندسی، صادرات کالاهای غیرنفتی و علم و فناوری باشد که در این صورت مشکلات اقتصادی کاهش می‌یابد و دشمنان نمی‌توانند فشار اقتصادی بر کشور وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور ما از نیروی انسانی کارآمد و توانمند و منابع خدادادی بسیاری برخوردار است؛ به همین سبب باید از این منابع ارزشمند در راستای شکوفایی ابعاد غیرنفتی اقتصاد استفاده کرد تا شاهد کاهش مشکلات در کشور باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: یکی از عوامل پیشرفت کشورهای غربی و آسیای شرقی از جمله چین و آلمان برنامه‌ریزی‌های دقیق و کاربردی و استفاده از توان و ظرفیت داخلی است بنابراین مسئولان کشور ما هم باید از همه ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای رشد و تعالی و آبادانی کشور قدم بردارند و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکنند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه‌های کشور ما بزرگ‌مردانی از جمله شهید سلیمانی و شهریاری است که با اراده بالا و تمام توان برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در جامعه بین‌الملل تلاش کردند به همین سبب سرمایه‌های کشور تنها محدود به نفت و گاز نیست بلکه سرمایه اصلی مدیران و مسئولان توانمند، انقلابی، باکفایت است که در کنار علوم و فنون دنیا می‌توان به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد.

ستاری: تکیه بر اقتصاد نفتی پیشرفت اقتصاد دانش بنیان را به تعویق می‌اندازد "رونق گردشگری" مسیر میانبر برای قطع وابستگی به اقتصاد نفتی آیت الله ناصری یزدی: تکیه به معادن راهکار مناسبی برای رهایی از اقتصاد نفتی نیست

وی بیان کرد: مسیری که امام(ره) برای کشور در سایه عزت و استقلال ترسیم کرد با صادرات، تولید و استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود است به همین سبب برای افزایش نرخ بهره‌وری، توسعه پایدار و تولید ناخالص ملی و ارزش افزوده بالا با تلاش در حوزه تولید تحقق می‌یابد به همین سبب مسئولان باید در این حوزه توجه ویژه داشته باشند.

وی عنوان کرد: تولید باکیفیت عزت و استقلال کشور را به همراه دارد که در آموزه‌های دینی نیز به آن اشاره شده که باید تولید بر محور خودکفایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی مورد توجه قرار گیرد که با حمایت از تولید داخلی باید شرایطی در کشور برقرار شود که سرنوشت مردم با دست‌های خود رقم بخورد و خارج از کشور، اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تاثیرگذار نباشند.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی اقتصاد نفتی همین سبب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران

 به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان ؛به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)نماینده ولی فقیه و جمعی از روحانیون استان با فرمانده و کارکنان سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم،از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مردمی و همیشه در صحنه نام برد و گفت:روزی پاسداری از انقلاب اسلامی،حضور در صحنه های خدماتی،عمرانی و سازندگی و حضور در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی است .
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با بیان اینکه انقلاب در حال حرکت و جوشش است، افزود:همه نیروهای وفادار به نظام و انقلاب را به حفظ وحدت و همدلی فراخواند.
 حجت الاسلام والمسلمین درویشی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان هم گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی دنیا است.
سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان هم تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حاصل تفکر حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت:وجود سپاه درعملیات وعده صادق چنان سیلی به دشمنان وارد کرده که تا سالها این سیلی ماندگار است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم