Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: لیست خانه های خالی را از طریق سیستم برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم و خدمت رییس سازمان امور مالیاتی هم عرض کردم که اگر مشکلی و یا ابهامی دارند، برای ما اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: روندی که مردم عزیز افتتاح حساب می کنند و پول واریز می کنند، روند مناسب تری شده و سرعت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افتتاح سراسری که انجام دادیم و اطلاع رسانی یکپارچه ای که صورت گرفت ما در دو گروه اصلی مردم را تعیین تکلیف کردیم. یکی کسانی که زمین در اختیارشان قرار گرفته بود در مجموع 35 هزار نفر هستند که زمین هایشان را تحویل گرفتند و در حال ساخت و یا در حال تحویل گرفتن هستند که بتوانند ساخت و ساز، انجام دهند. 265 هزار نفر هم به پروژه ها معرفی شدند و یا در حال معرفی هستند که در حقیقت بعد از اینکه، پرونده تشکیل می دهند به پروژه متصل شوند که بخشی از این ها، خانه هایشان ساخته و تحویل شده است. امیدوارم هستیم مردم پرداخت های خودشان را به موقع و سریع انجام دهند تا سازنده بتواند با وامی که از بانک برایشان تخصیص دادیم، پروژه را تکمیل کند و در زمان بندی انشاالله این 400 هزار نفری که متعهد هستیم، خانه هایشان را به یاری خدا تحویل بگیرند و در آن مستقر شوند.

او با اشاره به مالیات بر خانه های خالی بیان کرد: این موضوع در سامانه جامع املاک مورد بهره برداری قرار گرفت. ما در دو مرحله تاکنون لیست خانه های خالی را از طریق سیستم برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم و خدمت رییس سازمان امور مالیاتی هم عرض کردم که اگر مشکلی و یا ابهامی دارند، برای ما اطلاع رسانی کنند. از نظر ما این لیستی که الان در اختیارشان قرار گرفته یک لیست پالایش شده است که می توانند، تصمیمات اجرایی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد اسلامی سازمان امور مالیاتی خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده

نشریه پولتیکو گزارش داد که دولت بایدن ماه گذشته به‌طور مخفیانه سیستم موشکی دوربرد «اتکمز» را در اختیار اوکراین گذشته است.

به گزارش ایسنا، این نشریه در ادامه به نقل از منابع خود اعلام کرد اوکراین تاکنون دومرتبه از این سیستم موشکی برای حمله به اراضی روسیه استفاده کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

این بسته شامل مهمات تسلیحات متعارف، موشک‌ها و سامانه‌های ضدهوایی و دیگر تسلیحات می‌شود.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی