Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:24:53 GMT

شهدا و جانبازان نیروی انتظامی نماد ایثار هستند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۰۲۶

شهدا و جانبازان نیروی انتظامی نماد ایثار هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت:مردم و آحاد ملت در سراسر کشور شاهدان عینی رشادت‌ها و خدمات ایثارگران نیروی انتظامی بوده و قدردان آن‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، احمد عباسیه بزرگی در دیدار با «حمید رفیعی» جانباز ۷۰ درصد نیروی انتظامی در شهر ملایر، بیان کرد: امام عارفان، حضرت علی (ع) در آخرین لحظات عمر شریف خود به حضرت امام حسن و امام حسین (ع) وصیت می‌کند «اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم»، نظم و امنیت در جایگاه و ردیف تقوای الهی قرار دارد، این نشان اهمیت و عظمت این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسیه بزرگی با بیان اینکه نظم‌دهی و امنیت‌بخشی به جامعه در ذات نیروهای مخلص و جان‌برکف نیروی انتظامی است، افزود: مردم و آحاد ملت در سراسر کشور شاهدان عینی رشادت‌ها و خدمات ایثارگران نیروی انتظامی بوده و قدردان آن‌ها هستند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش حاکم بر کشور مدیون زحمات شبانه‌روزی این عزیزان است و اقتدار نیروی انتظامی یک امر ولایی است و باید باافتخار حفظ شود.
«حمید رفیعی» جانباز ۷۰ درصد نیروی انتظامی شهر ملایر سال ۹۷ در منطقه بانه در درگیری با نیروهای پژاک مورد اصابت تیر از ناحیه نخاع قرار گرفت و به درجه جانبازی نائل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروي انتظامي شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با اشاره به انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر هستند. 

 

 

دیگر خبرها

  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر