Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:59:14 GMT

۷۰ واحد مسکونی ویژه طلاب در دلگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۰۵۲

۷۰ واحد مسکونی ویژه طلاب در دلگان افتتاح شد

امام جمعه دلگان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: زیربنای هر یک از این واحدهای مسکونی ۸۰ مترمربع با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان ساخته شده است.

حجت السلام عظیم بامری گفت: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض و همچنین ۳۰ میلیون تومان آورده طلاب هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با اشاره به مشکلات طلاب بویژه در بحث مسکن افزود: با بهره‌برداری از این ۷۰ واحد مسکن طلاب تا حدود زیادی شاهد رفع مشکل مسکن طلاب دلگان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا دیدار با طلاب و حضور در نشست شورای اداری دلگان از مهمترین برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به این شهرستان است.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها دلگان حوزه علميه نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مسکن مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان حوزه علميه نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مسکن دلگان حوزه علميه نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مسکن اخبار کنکور میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان

 شهرام مبارکی گفت: محورهای اصلی نیکشهر_ چابهار،دلگان _ذهکلوت،ایرانشهر _دلگان، کنارک_زرآباد و محور های فرعی فنوج _اسپکه،دلگان_جلگه،بمپور_جلگه،ایرانشهر _مهرستان، بریس_چابهار، نیکشهر_ بنت، جلگه _ چاه اسحاق،فنوج_کتیج_رمشک، چاهان_زرآباد، قصرقند_ نیکشهر، بمپور _دلگان، محور مرزی ریمدان و محورهای روستایی ایرانشهر _ خیرآباد، بمپور_بهشت آباد، بمپور_فیروز آباد و کشاری کستک در جنوب استان بر اثر بارندگی ها و طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشند. 

وی با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای جنوب استان در آماده باش کامل هستند، ادامه داد: پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است. 

مبارکی تصریح کرد: هم اکنون به جز این ۲۰ محور، سایر راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد. 

وی خاطر نشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان