Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انصاری مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی به علت مصدومیت از تمرینات دور است، قراردادی با باشگاه سرخپوشان ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد انصاری بازیکن خوش‌اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس مدتی قبل از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و برای بازگشت به میدان، حداقل سه ماه دیگر زمان می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این روزها تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند اما نکته اینجاست که کادرفنی پرسپولیس، این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده است.

انصاری ادعا کرده هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد. البته این ادعا تا حدودی درست است زیرا زمان قرارداد این بازیکن، پایان فصل بیستم درج شده اما این تمام ماجرا نیست.

یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، در خصوص وضعیت محمد انصاری به خبرنگار ما گفت:

«از قرارداد این بازیکن هنوز یک فصل دیگر باقی مانده اما در قرارداد فصل بیستم او، هیچ رقمی نوشته نشده و به همین خاطر، به لحاظ حقوقی نمی‌توانیم ادعا کنیم انصاری با ما قرارداد دارد. اگر کادرفنی اعلام می‌کرد این بازیکن باید در لیست فصل بیستم بماند، می‌توانستیم برای تمدیدقراردادش، مذاکره کنیم و وقتی به یک رقم مناسب رسیدیم، آن را در قرارداد اضافه کنیم تا حالت حقوقی پیدا کند اما در شرایط فعلی، می‌توانیم بگویم محمد با ما قرارداد ندارد.»

اگر این ادعای مطرح شده توسط نزدیکان باشگاه پرسپولیس درست باشد، موضوع مربوط به قرارداد انصاری با سرخپوشان پیچیده‌تر از گذشته می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محمد انصاری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس