Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج همراه با خادمیاران رضوی با حضور در منزل شهدای دفاع مقدس و خانواده‌ بیماران صعب‌العلاج، عطر معنوی پرچم متبرک رضوی را به آنها هدیه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، نمایندگان کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با همراه خادمیاران رضوی با حمل پرچم متبرک رضوی و مداحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) به ملاقات خانواده‌های دو شهید دفاع مقدس و 6 خانواده که با بیماری‌های صعب‌العلاج دست به گریبانند، رفتند و افتخار زیارت حرم متبرک امام رضا(ع) را برای آنها به ارمغان بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که سیدحسین بهنامیان معاون جوانان هلال احمر استان البرز و مریم شهسواری رئیس اداره دانشجویی جوانان البرز نیز حضور داشتند، تبرکی از حرم مطهر از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد کرج به این خانواده‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی کرج بیماران صعب العلاج خانواده های شاهد خادمیاران رضوی کانون دانشجویی هلال احمر عطر معنوی پرچم متبرک رضوی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طاهره صحرایی گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان برای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و پویش کاشت ۵ میلیون درخت توسط اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، همت بالایی گذاشتند.

وی افزود: جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با کاشت بیش از ۱۸۲ هزار نهال موفق شدند گام موثری در این طرح بردارند.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: میزان تعهد خراسان جنوبی در پویش کاشت ۵ میلیون درخت، ۱۷۵ هزار نهال است.

صحرایی افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین رتبه بندی کشوری، به همت اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان، خراسان جنوبی در جایگاه ششم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی این پویش تا اواخر اردیبهشت ماه و هفته هلال در سطح کشور ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید