Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز خود با کاهش حدود ۱۴ هزار واحد از کانال ۱.۳ میلیون واحد نیز عقب نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه_ هفتم آبان‌ماه_ با کاهش ۱۳ هزار و ۸۳۵ واحدی به یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۹۲ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به کاهش ۳۱۵۶ واحدی شاخص کل هم وزن، ۳۶۱۸ واحدی شاخص قیمت، ۱۰ هزار و ۲۹۳ واحدی شاخص بازار اول، ۲۷ هزار و ۲۹۹ واحدی شاخص بازار دوم، ۱۰ هزار و ۷۶۹ واحدی شاخص صنعت، ۷۷۶ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۵۹۲ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۶۷۴۰ میلیون سهم بود که طی ۶۵۸ هزار و ۸۵۲ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز معاملات به ۷۱ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۳۵۰ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۴۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای "غمهراح ۱"، "رتاپح ۱" و "دسبحانح ۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "شاملاح ۱"، "کهمدا ۱" و "تکشا ۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 452200

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس بورس معاملات بورس شاخص کل بورس بورس تهران بازار دوم بورس سازمان بورس اوراق بهادار شاخص بورس تهران بازار اول بورس سهامداران بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحدی شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان معاملات امروز (۲ اردیبهشت) شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید.

همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۸۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۳ هزار واحد رسید.

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز (۲ اردیبهشت)، مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

براساس معاملات امروز، سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

کد خبر 6084346 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • بورس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد ۶۱ هزار واحدی صبحگاهی بورس
  • بورس امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار