Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:12:57 GMT

تبیین حکومت مهدوی و سعادت بشری در برنامه «عطر عاشقی»

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۱۵۱

تبیین حکومت مهدوی و سعادت بشری در برنامه «عطر عاشقی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «عطر عاشقی» جمعه ۹ آبان با موضوع آغاز امامت حضرت مهدی (عج) راهی بسوی خیر و سعادت بشر از مسجد مقدس جمکران روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

این برنامه با حضور حجت الاسلام سید حسین مومنی کارشناس موضوعات مذهبی به تبیین و بررسی موضوع آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و راهی بسوی خیر و سعادت بشر می پردازد و حاج حسن شالبافان زیارت آل یاسین را برای حاضران قرائت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور شاعران آیینی برای قرائت اشعار مهدوی از جمله بخش های دیگر این برنامه به شمار می رود.

برنامه تولیدی «عطر عاشقی» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

کد خبر 5058480 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما امام زمان حضرت مهدی عج فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی تئاتر ایران شبکه پنج سیما سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان موسیقی ایرانی ویروس کرونا آلبوم موسیقی فیلم مستند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انیمیشن شبکه سه سیما شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. در این فصل بهزاد خلج که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت؛ کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد