Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، صبح امروز تجمع گروهی از طلاب علوم دینی سیرجان در اعتراض به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در حوزه علمیه مفیدیه این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در حاشیه این تجمع گفت: دشمنان از گسترش اسلام و قدرت یافتن آن در میان جوامع مختلف به هراس افتادند و با انجام این‌گونه اقدامات تلاش می‌کنند تا دشمنی دیرینه خود را به اسلام داشته باشند و نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان در مقابل این توطئه ایستادگی می‌کنند و اجازه نخواهند داد به ساحت دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) توهین شود و در نهایت خفت و خاری شکست از آن دشمنان اسلام است .

طلاب حاضر در این تجمع با در دست داشتن پلاکادرهایی شعارهایی مبنی بر محکومیت توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص)‌ سردادند و به حرمت‌شکنی‌ها به مقدسات اسلام واکنش نشان دادند.

بیانیه جامعه بسیج اساتید استان کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص)

کفار غربی به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده در راستای تامین منافع صهیونیسم جهانی دشمنی اش را نسبت به اسلام و ارزش‌های اسلامی با افراطی‌گری نهادینه کرده است و هر چند وقت یک بار در یکی از کشورهای غربی این دشمنی به صورت توهین به قرآن، اسلام و پیامبر گرامی اسلام سر می‌زند و آن را آزادی بیان می‌نامند در حالی که این کشورهای مدعی آزادی بیان، خط  قرمزشان اظهار نظر و انکار هولوکاست است.

این چطور آزادی بیانی است که توهین به بزرگترین پیامبر آسمانی را آزادی بیان می‌داند ولی کسی حق ندارد سخنی که منافع صهیونیسم جهانی را  به خطر می‌اندازد بر زبان بیاورد این نشانه دروغگویی این مدعیان است، امروز که این دشمنی و سخنان وقیحانه را  مرد حقیر و شیطان صفت الیزه آغاز نموده است، حرکتی ضد اسلامی و مبارزه طلبی رو در رو با خدا و رسول گرامی‌اش است.

در واقع اینگونه حرکات نشان‌دهنده بی‌هویتی و بحران شخصیت کسی است که خودش را یک رهبر اروپایی و بین‌المللی معرفی می‌کند در حالی که در دنیا کسی او را به عنوان یک مرد سیاسی جا افتاده و تاثیرگذار به رسمیت نمی شناسد، این دلقک دیکتاتور، دشمنی‌اش با اسلام را بارها به اثبات رسانده است. سازمان بسیج اساتید استان کرمان همگام با سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم هستی این رفتار وقیحانه روزنامه فرانسوی و حمایت‌های حاکم ابله‌اش را شدیدا محکوم می‌کند.

انتهای پیام/80015/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام پیامبر سیرجان اهانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد

رییس‌ مجلس‌گفت: برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه «محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)» در استادیوم آزادی تهران جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌ اسلامی به کتاب‌ الهی را در تاریخ ثبت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس‌ شورای‌ اسلامی در پیامی با اشاره به برگزاری محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی تهران نوشت:  برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه «محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)» در استادیوم آزادی تهران جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌ اسلامی به کتاب‌ الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

 متن پیام قدردانی محمدباقر قالیباف رییس مجلس از دست‌ اندرکاران بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه «محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)» و در روز ولادت باسعادت آن حضرت در استادیوم آزادی تهران، جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌اسلامی به کتاب‌ الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی‌انتهای معرفت و کلید هدایت‌ و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر بهترین بنده خویش نازل و این کتاب نورانی را به‌عنوان شفاء و رحمت برای مومنین معرفی فرمود و چه‌بسیار مشکلات و سختی‌ها که به برکت تمسک به قرآن به گشایش و خیر و رحمت منتهی شده است.

ضمن تجلیل از شرکت‌کنندگان در این جشن و آیین معنوی و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و کلیه عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد مبارک نقش‌آفرینی کردند، امیدوارم با استعانت از فیوضات و انس و الفت با این کتاب آسمانی، در مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی گام برداریم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • محفل امام حسنی‌ها، عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه
  • محکومیت جنایات اسرائیل در مراسم قرآنی محفل در ورزشگاه آزادی تهران
  • جمعیت صدهزار نفری‌ امروز آزادی نشان دهنده هویت مردم ایران است
  • گرگیعان، جشن سالروز میلاد اولین نوه‌ی پیامبر اسلام