Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:44:08 GMT

«از سرنوشت» شنبه ۱۰ آبان روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۲۲۰

«از سرنوشت» شنبه ۱۰ آبان روی آنتن می‌رود

«از سرنوشت» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که در سه فصل تولید شده است. این سریال به اتفاقات و فراز و نشیب‌های زندگی دو نوجوان پرورشگاهی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد.

به گزارش مشرق، فصل سوم سریال «از سرنوشت» از شنبه ۱۰ آبان  حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. فصل سوم سریال «از سرنوشت» با کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۱۰ آبان ماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«از سرنوشت» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که در سه فصل تولید شده است. این سریال به اتفاقات و فراز و نشیب‌های زندگی دو نوجوان پرورشگاهی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آنها را دارا حیایی و کیسان دیباج برعهده دارند. حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سریال است و امین بانی هم تیتراژ پایانی را می‌خواند.


در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، علیرضا آرا، علیرضا استادی، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، نسیم فروغ، حبیب دهقان‌نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، مهدیس توکلی،  دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.


«از سرنوشت» نوشته محمد محمود سلطانی، روح‌الله صدیقی و مسعود کرمی است . از دیگر عوامل آن می توان به: نوید احمدزاده دستیار تهیه‌کننده، پدرام ابدان : مشاور رسانه و مطهره کشاورز محمدیان: روابط عمومی اشاره کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سریال از سرنوشت از سرنوشت سریال تلویزیونی سریال سریال ایرانی شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت، ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات‌محور روایتی از زن باردار عشایرنشین است که در روستایی صعب‌العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات‌محور، کارگردان، مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین‌آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری.

کد خبر 6087838 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات