Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@12:39:25 GMT

بهترین برند های دوربین مداربسته

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۲۵۷

بهترین برند های دوربین مداربسته

برندهای گوناگونی در دنیا همچون سامسونگ، ال جی، دوربین هایک ویژه، دوربین داهوا و غیره در بازار جهانی وجود دارند. اما چند برند با کیفیت و مناسب در بازار ایران همچون دوربین هایلوک بیشترین رضایت را از سمت مشتریان خود داشته‌اند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، دوربین هایلوک؟! دوربین هایک ویژن؟! یا دوربین داهوا؟! شما کدامیک را به عنوان نگهبان منزل یا کسب و کارتان انتخاب میکنید؟! برندهای متفاوت با قیمت‌های متفاوتی از دوربین مداربسته در دنیا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دوربین هایلوک که در چند سال اخیر توسط کمپانی دوربین هایک ویژن به مرحله تولید و انتشار رسیده است گرفته... تا دوربین‌های مداربسته ال جی یا سامسونگ که سال‌هاست با یک برندینگ قدرتمند تولید می‌شوند. بعید است که در زندگی روزانه خود به مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، مدارس، محل کار و حتی سوپرمارکت سرکوچه، رفته باشید و آنجا با یک نوشته تایپ شده بر روی کاغذ A4 با تیر"این مکان مجهز به دوربین مداربسته است" مواجه نشده باشید. زمانی دوربین‌های مداربسته یک مزاحم اجتماعی نامیده می‌شدند و مردم خود را از آن قایم می‌کردند اما امروزه یک وسیله عادی در زندگی ما است و به‌خوبی با برندهای مختلفی همچون دوربین داهوا در میان مردم و فرهنگ روزمره ما جای خود را باز کرده‌اند.

بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار کدامند؟

برندهای گوناگونی در دنیا همچون سامسونگ، ال جی، دوربین هایک ویژه، دوربین داهوا و غیره در بازار جهانی وجود دارند. اما چند برند با کیفیت و مناسب در بازار ایران همچون دوربین هایلوک بیشترین رضایت را از سمت مشتریان خود داشته‌اند. با توجه به شرایط کنونی وضعیت اقتصادی در ایران و بالارفتن تورم درسطح جامعه، سطح توان و قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده است. اما نیازها همچنان سر جای خود هستند و در برخی موارد حتی بیشتر هم شده‌اند.

در واقع چه با جامعه‌ا‌ی مدرن و چه پست مدرن طرف باشیم، کمبود شناخت مردم نسبت به یکدیگر و بالا رفتن سطح آسیب‌های اجتماعی بیش از گذشته احساس می‌شود و لزوم استفاده از دوربین‌های مداربسته‌ای همچون دوربین هایلوک را خاطر نشان می‌سازد. باید به این امر توجه داشته باشیم که دوربین مداربسته‌ای که شما برای مغازه، محل کار، اداره، شرکت، باغ و ویلا، خانه و یا هر جای دیگری که تهیه می‌کنید، جزء یکی از هزینه‌های ثابت سالانه شما برای تضمین امنیت‌تان محسوب می‌شود و به گونه‌ای نیستند که پس از چند روز شما بتوانید آن را دوباره از نو خریداری کنید. براین اساس سعی می‌کنیم شما را یاری کنیم و چند برند معتبر و با کیفیت را به شما معرفی کنیم.

دوربین داهوا

یکی از بهترین برندهایی که در چند دهه اخیر توانسته بازار جهانی را در دوربین‌های مداربسته آنالوگ و دوربین‌های مداربسته IP از آن خود کند، دوربین داهوا است. برند دوربین داهوا با 15 سال سابقه حرفه‌ای، توانسته با کیفیت برتر خود در طراحی و ساخت، جایگاه بسیار مطلوبی را در بازارهای جهانی به دست آورد و بازار فروش خود را به کشورهای بزرگ دنیا همچون آمریکا، اروپا، ژاپن و تایوان برساند. دوربین داهوا در ایران نیز یکی از بزرگترین و پرفروش‌ترین برندهای دوربین مداربسته می‌باشد که توسط مجموعه دوربین مارکت با خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی دوربین در محل مورد نظر شما، پشتیبانی می‌شود.

 

دوربین هایک ویژن

یکی دیگر از برندهای معتبر و مورد پسند بازار و مشتریان در دنیا، دوربین هایک ویژن است. این نوع از دوربین توسط کمپانی بزرگ هایک ویژن یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری در دنیا است. این برند در مجموعه‌ای بالغ بر 13000 نفر نیروی انسانی و با 4000 نفر طراح در بخش تحقیق و توسعه کمپانی هایک ویژن تولید می‌شود و یکی از بزرگترین تیم‌های انسانی را در زمینه دوربین‌های مداربسته دارد. این کمپانی دوربین هایک ویژن را در بیش از 100 کشور بزرگ دنیا، همچون آمریکا، هلند، تایلند، ایتالیا، روسیه و... به فروش می‌رساند. کیفیت بالای این برند در دوربین‌های آنالوگ و دوربین‌های مداربسته تحت شبکه عاملی شده تا مجموعه دوربین مارکت اقدام به وارد کردن و فروش دوربین هایک ویژن در ایران کنند و آن را در اختیار خریداران ایرانی نیز قرار دهند.

دوربین هایلوک

یکی از برندهای مورد اسقبال امروزه در دنیا دوربین هایلوک است. در سال 2018 این دوربین تحت نظر کمپانی دوربین هایک ویژن به بازار عرضه شد و به سرعت جای خود را در میان دوربین‌های مداربسته مورد پسند در دنیا باز کرد. دوربین هایلوک آنالوگ و دوربین هایلوک تحت شبکه با توجه به کیفیت بالایی که داشتند و از سوی دیگر از آنجا که کمپانی هایک ویژن قیمت این نوع از دوربین‌هایش را پایین‌تر از مدل‌های دیگر زده بود، به سرعت در جامعه بازار جهانی جای خود را باز کرد. این مدل به مدد مجموعه دوربین مارکت به ایران نیز رسیده است. دوربین هایلوک کیفیت بالایی در ضبط و ذخیره تصاویر و صداها داشته و کارکرد مناسب و با کیفیتی در زمینه دوربین‌های مداربسته همانند دیگر دوربین‌های پرفروش همچون دوربین داهوا در ایران دارد. همچنین قیمت کمتر آن با توجه به وضعیت اقتصادی در ایران باعث شد همچون دوربین داهوا و دوربین هایک ویژن به یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته تبدیل شود.

ویژگی دوربین هایلوک چیست؟

از جمله ویژگی‌های اصلی دوربین هایلوک می توان به چند مورد اشاره کرد:

این برند در دو سریIP و Analog به بازار عرضه شده است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. از جمله ویژگی‌های مدلIP می‌توان به این موارد اشاره کرد:

پهنای باند دوربین هایلوک 265+ است. کیفیت تصویر آن 4 مگاپیکسل است با قدرت تصویربرداری بالا قابلیت تصویربرداری در تاریکی مطلق WDR برای دیدن تصویر واقعی و حذف کامل نور اضافی

از جمله ویژگی های دوربین Analog هایلوک می‌توان به این موارد اشاره داشت:

حداکثر پهنای باند دوربین هایلوک آنالوگ تا 264+ کیفیت تصویر تا 3 مگاپیکسل برای تصویربرداری با کیفیت بالا قابلیت تصویربرداری در تاریکی مطلق

 

از کجا دوربین باکیفیت را تهیه کنم؟

خرید برندهای با کیفیتی همچون دوربین داهوا به عنوان پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته، برند دوربین هایک ویژن و دوربین هایلوک را باید از شرکتی معتبر خریداری کنید. تا داشتن ضمانت نامه معتبر برای دوربین، خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی دوربین توسط متخصصین و تکنسین‌های ماهر را تجربه کنید. مجموعه پرتوان دوربین مارکت یکی از معتبرترین فروشندگان برندهای معتبر دوربین مداربسته در ایران هستند.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دوربین مارکت (doorbinmarket.com) پک‌های بسیار عالی و به‌صرفه دوربین داهوا، دوربین هایک ویژن و دوربین هایلوک را ببینید و از طریق تماس با شماره تلفن 02191015108 با کارشناسان مجرب دوربین مارکت ارتباط بگیرید و مشاوره رایگان را دریافت نمایید. مجموعه دوربین مارکت افتخار می‌کند که در تأمین امنیت و نیازهای شبکه و تجهیزات دوربین مداربسته در خدمت شما است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته رپرتاژ دوربین های مداربسته دوربین مداربسته دوربین هایک ویژن دوربین هایلوک بازار جهانی جای خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد

به گزارش قدس خراسان، کسب‌وکارهای خانگی از جمله مشاغل خردی است که بیش از ۵۰۰ رشته را در برمی‌گیرد، این رشته‌های متنوع می‌توانند با دریافت تسهیلات و گسترش کسب‌وکار سبب افزایش رونق تولید و اقتصاد در کشور شوند.

با توجه به اینکه کسب‌وکارهای خانگی مشاغل نوپا و خردی هستند که هنوز نتوانسته‌اند نیازهای بازار را شناسایی کنند و مشکلات زیادی از جمله گرانی مواد اولیه و نداشتن سرمایه اولیه را دارند، دولت با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه این مشاغل را حمایت می‌کند تا بتوانند با رونق تولید در عرصه‌های مختلف موجب ایجاد اشتغال نیز بشوند.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله اداره‌های مرتبط در این زمینه است که می‌تواند با رفع موانع از سر راه کسب‌وکارهای خانگی به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است جامه عمل بپوشاند، برای اینکه از برنامه‌های این اداره کل در این زمینه آگاه شویم به سراغ مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی رفتیم.

کلثوم فاضل در پاسخ به این پرسش که روند صدور مجوزها برای اشتغال خانگی به چه صورت است؟ گفت: صدور مجوزها برای مشاغل خانگی به دو صورت مستقل و پشتیبان انجام می‌شود؛ مستقل یعنی کسی به تنهایی و یا به همراه اعضای خانواده‌اش در منزلی که سکونت دارند کسب‌وکار خانگی راه‌اندازی می‌کند که صدور مجوز برای این متقاضیان از طریق درگاه ملی مجوزها انجام می‌شود. برای بیش از ۹۰ درصد مشاغل رشته‌های خانگی مجوز به صورت آنی و از طریق درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه اداره کار تکلیفی برای شناسایی و برخورد با مشاغل خانگی فاقد مجوز ندارد، عنوان کرد: کسب‌وکارهای خانگی دارای مجوز می‌توانند از مزیت‌های قانونی و امتیازاتی که برایشان دیده شده با داشتن مجوز استفاده کنند و کسب‌وکار خود را گسترش دهند.

ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد

وی افزود: کسانی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند تنها در حد محدود و از طریق فروش به دوستان و آشنایان خود می‌توانند کسب درآمد داشته باشند، همچنین بدون مجوز امکان ثبت برند، دریافت غرفه از بازارهای شهرداری و دریافت تسهیلات بانکی را ندارند.

فاضل تصریح کرد: حسب آن چیزی که در قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی آمده است، هر سال بانک مرکزی یکسری منابع قرض‌الحسنه را مشخص و برای کمک به مشاغل خانگی ابلاغ می‌کند، وزارت کار در تعاملات و رفت و برگشت‌‎هایی که با بانک مرکزی دارد به صورت متمرکز در سطح کشور بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد که کدام بانک‌ها در آن سال بانک عامل تسهیلات مشاغل خانگی شوند و سهمیه‌های هر بانک را مشخص کرده و به استان‌ها ابلاغ می‌کند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از منابعی که در سال ۱۴۰۲ به استان ابلاغ شده بود، توسط بانک‌ها به مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که در زمینه پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی برای تحقق شعار سال در حوزه کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است، پیگیری جدی از بانک‌ها برای تسهیل در زمینه تضامین و وثایق وام‌هاست تا پرداخت تسهیلات به سرعت انجام شود.

دریافت تسهیلات از جمله مشکلات مشاغل خانگی است

فاضل افزود: اداره کل کار به صورت حداکثری تسهیل‌گری لازم را در این زمینه انجام می‌دهد و موانع و مشکلاتی که احتمالاً در مسیر پرداخت تسهیلات در سیستم بانکی وجود دارد را پیگیری و احصا کرده و در راستای رفع آن‌ها تلاش می‌کند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین مشکلات مشاغل خانگی در استان چیست؟ اظهار کرد: بخشی از مشکلات مشاغل خانگی در زمینه دریافت تسهیلات از بانک‌ها و تضامین و وثایق است، بخشی نیز مربوط به تخصیص دیرهنگام منابع به استان از سطح ملی است؛ چرا که منابع به صورت قطره‌چکانی به بانک‌ها اختصاص پیدا می‌کند و بانک‌ها با تأخیر به متقاضیان پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته خیلی از بانک‌ها به صورت ماهانه و خیلی کم منابع را تخصیص می‌دادند به نحوی که برخی از پشتیبان‌ها نمی‌توانستند به ‌راحتی تسهیلاتشان را دریافت کنند.

فاضل با بیان اینکه از دیگر مشکلات مشاغل خانگی عدم آشنایی خیلی از فعالان این حوزه با مهارت‌های فروش است، متذکر شد: بیشتر فعالان این حوزه آشنایی کامل با ظرایف بازار و اینکه چگونه محصولی بازارپسند را تولید کنند و آن محصول را در بازار بفروشند تا به درآمد تبدیل شود را ندارند.

تشکیل تعاونی‌های تأمین نیاز مشاغل خانگی

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: از دیگر چالش‌هایی که مشاغل خانگی با آن درگیر هستند، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب است؛ چرا که کسب‌وکارهایی که در مقیاس کوچک مشغول کار هستند، مواد اولیه را با قیمت بالاتر تهیه می‌کنند.

وی تشکیل تعاونی‌های تأمین نیاز مشاغل خانگی را از جمله بهترین برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه نمی‌توان افراد را الزام کرد که تعاونی تشکیل دهند به همین خاطر در این زمینه کارهای ترویجی انجام می‌دهیم و از کسانی که در رشته‌های مشابه و همگن مجوز گرفته‌اند دعوت کرده، مزایای تشکیل یک شرکت تعاونی را توضیح داده و از آن‌ها می‌خواهیم به صورت جمعی یک تعاونی برای تأمین نیاز مشاغل خودشان تشکیل دهند. با این کار می‌توانند در مقیاس بزرگ‌تر و با قدرت چانه‌زنی بیشتر مواد اولیه را با قیمت مناسب تهیه کرده و به همه اعضا عرضه کنند تا در نهایت استفاده بهتری از نتایج فعالیتشان داشته باشند، در همین راستا سال گذشته تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی در رشته تولید پوشاک تشکیل شد.

اختصاص یک سوم مجوزهای مشاغل خانگی به تولید پوشاک

فاضل با اشاره به تنوع رشته‌های مشاغل خانگی گفت: برای بیش از ۵۰۰ رشته مشاغل خانگی مجوز صادر می‌شود، براساس نیاز فضای مشاغل خانگی و فعالان این حوزه رشته‌های جدیدی شناسایی می‌شوند و ستاد حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی در سطح کشور رشته‌های جدیدرا شناسایی و ثبت می‌کند تا برای فعالان این حوزه‌های جدید نیز تسهیل‌گری افزایش یابد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی درباره رشته‌های پرتقاضا در استان یادآور شد: یک سوم مجوزها در استان به رشته‌های خیاطی و تولید لباس اختصاص دارد، قالی‌بافی و پرورش دام سبک (گوسفند و بز) به ویژه در روستاها نیز از دیگر کسب‌وکارهای خانگی پرطرفدار در استان است.

وی درباره صادرات محصولات کسب‌وکارهای خانگی نیز گفت: از جمله محصولات صادراتی در مشاغل خانگی استان صادرات عروسک به کشور عمان و صادرات قالی‌ دستباف و سایر رسته‌های صنایع دستی بوده است.

خبرنگار: فریده خسروی

دیگر خبرها

  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • (تصاویر) دنزا زد ۹ جی تی؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • برند هولتسنباین، قهرمان جام جهانی 1974 درگذشت
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • معرفی ۵ پکیج تولید ایران