Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و شرکت بیمه ایران با هدف افزایش اثر بخشی خدمت سربازی،آموزش سربازان، ارائه خدمات بیمه‌ای و اجرای طرح‌های خاص تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و شرکت بیمه ایران با هدف افزایش اثر بخشی خدمت سربازی،آموزش سربازان،  ارائه خدمات بیمه‌ای و اجرای طرح‌های خاص تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 در نشست تبادل این تفاهم نامه که با حضور دکتر رضایی مدیرعامل بیمه و سردار فرحی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و سردار کمالی مشاور عالی قرارگاه و بعضی از مسئولین قرارگاه و بیمه به امضا رسید مدیرعامل بیمه تبادل این تفاهم نامه را در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء توانمندی جوانان به ویژه کارکنان وظیفه و ایجاد آمادگی شغلی برای ورود به بازار کار دانست.

 رضایی گفت توانمندی جوانان به ویژه کارکنان وظیفه در ابعاد مختلف اجتماعی و اقتصادی حائز اهمیت است و در تفاهم‌نامه به ابعاد مختلف از جمله آموزش مهارت آموزی سربازان برای مشاغل بیمه‌ای از طریق مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران، ارائه خدمات و طرح خاص و پوشش های بیمه‌ای با تخفیف ویژه به کارکنان وظیفه تاکید شده است.


در ادامه سردار فرحی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیز امضای این تفاهم نامه را بیانگر عقلانیت و خوش فکری مجموعه مدیریتی بیمه ایران دانست و گفت جامعه سربازی به واقع اجتماع گروه های بزرگ  جوانان کل جامعه است. سردار فرحی افزود مراکز عرصه بروز و ظهور جوانان ، خدمت مقدس سربازی و نقطه عطف زندگی شان است. به همین دلیل بهترین مکان برای معرفی صنعت و خدمات بیمه محسوب می شود. ایشان اعلام نمود با انعقاد این تفاهم نامه علاوه بر اینکه جذابیت سربازی افزایش می‌یابد سربازان داوطلب می توانند به طی آموزش های بیمه در حوزه بیمه فعال شوند. سپس سردار کمالی با توجه به اهمیت خدمت وظیفه عمومی اشاره نمود که کارکنان وظیفه نقش پررنگی در دفاع و برقراری امنیت دارند و در اقصی نقاط کشور از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند متاسفانه عده‌ای از روی جهل و نا آگاهی یا آگاهانه قصد کم رنگ کردن نقش سربازان در امر دفاع را دارند، لذا ضرورت دارد که همه دستگاه‌ها در حوزه کاری خود خدماتی را به سربازان ارائه دهند و از این بابت از شرکت بیمه‌ایران تقدیر و تشکر کرد.
این تفاهمنامه به منظورهمکاری با هدف مهارت افزایی و تسهیل‌گری اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح منعقد شده و موضوع آن همکاری، حمایت، پشتیبانی و ایفای نقش موثر بیمه در فرایند مهارت آموزی، توان‌مندسازی، توسعه رفاه اجتماعی و بهبود نیازمندی‌های شغلی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بر اساس طرح جامع مهارت آموزی است و سیاست‌های شرکت بیمه ایران است.


بعد از امضای تفاهمنامه همکاری قرارگاه و بیمه‌ایران، قرارداد همکاری قرارگاه و بیمه‌ایران بین آقایان سردار کمالی به نمایندگی از قرارگاه، دکتر معین به عنوان مجری برگزاری دوره‌ها، دکتر اناری مدیرکل بیمه اشخاص و مهران صادقی معاون بیمه آتش‌سوزی به عنوان متولیان ارایه خدمات و تخفیفات بیمه منعقد گردید
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارکنان وظیفه نیروهای مسلح قرارگاه مرکزی مهارت آموزی شرکت بیمه ایران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در نشست امضای این تفاهم‌نامه رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: با توجه به ظرفیت بالقوه و بالفعلی که دانشگاه صنعتی شریف دارد امیدواریم بتوانیم با همکاری موثر در حوزه‌های مختلف فناورانه و دانش بنیان به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم و با بومی‌سازی ملزومات وارداتی، ارتقای کیفیت و ایجاد ارزش افزوده بالاتر از محصولات پالایشی، با تحولات آینده در روند جهانی هم‌مسیر شده و توسعه یابیم تا گامی اساسی در فراگیری خودرو‌های الکتریکی و پیشرفت این صنعت برداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه صنعت روانکار صرفا اختصاص به خودرو ندارد و نقش اساسی در تمامی صنایع کشور ایفا می‌کند، امیدواریم با برنامه‌هایی که در زمینه داخلی‌سازی مواد اولیه و استفاده از فناوری‌های نوین در تولید محصولات شرکت نفت ایرانول داریم، بتوانیم با حداکثر توان موجود در این دانشگاه، در راستای ارتقای این شرکت در بازار‌های داخل و خارج از کشور همکاری کنیم.

در ادامه این جلسه اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول نیز ضمن معرفی توانمندی‌های شرکت نفت ایرانول گفت: شرکت نفت ایرانول با سابقه‌ترین شرکت در صنعت روانکار کشور است که با دارا بودن دو پالایشگاه تهران و آبادان، ظرفیت بالایی در حوزه پیشرفت‌های دانش بنیان دارد. ما به دنبال تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و اجرایی شدن پروژه‌هایی در زمینه توسعه و ارتقای کیفیت محصولات، ایجاد ارزش افزوده در محصولات جانبی، بهبود و تحول در فرایندها، بومی‌سازی مواد اولیه، به کارگیری فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی و توسعه سرمایه انسانی متخصص هستیم.

وی افزود: با توجه به آینده صنعت روانکار و ورود خودرو‌های برقی در سال‌های آینده باید تحقیقات و پژوهش در راستای محصولات این حوزه از جمله؛ انواع روغن‌های دارای عمر روانکاری بالا و گریس‌های خاص را آغاز کنیم.

در ادامه تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین طرفین توسط سید عباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و عیسی اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به امضاء رسید.

گفتنی است در این پایان جلسه مقرر شد با تشکیل جلسات مشترک ماهانه روند توسعه و پیشرفت مفاد تفاهم‌نامه، بررسی شده و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی