Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:28:10 GMT

بازی تنیس در پرسپولیس برای «یک» ماندن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۳۰۰

بازی تنیس در پرسپولیس برای «یک» ماندن

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات پیش فصل پرسپولیس برای دفاع از چهار قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر پیگیری می‌شود تا شاگردان یحیی گل محمدی بتوانند خود را برای حضور مقتدرانه در بیستمین دوره این مسابقات آماده کنند.

سرخپوشان پایتخت که با توجه به خرید هفت بازیکن، تغییراتی در ترکیب اصلی خود خواهند داشت توانستند با تازه واردها به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی تبریز که تاثیر بسزایی در موفقیت این تیم در آسیا با کلین شیت های خود داشت زیر نظر داود فنایی تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌دهد.

دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی که با انتقادات فراوان راهی پرسپولیس شد عملکرد کم نظیری در آسیا داشت تا منتقدان خود را وادار به سکوت کرده و هواداران پرسپولیس را مشتاق تماشای فعالیت او در فصل پیش رو کند.

فنایی در حالی تمرینات اختصاصی برای حامد لک در نظر گرفته که بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دیگر این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود هنوز به ایران نیامده است تا در تمرینات شرکت کند.

فنایی برای افزایش تمرکز و قدرت مهار لک، توپ تنیس را به توپ فوتبال ترجیح داده تا بتواند این بازیکن را آماده بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کند. دروازه بانی که کار سختی برای آمادگی همیشگی در چارچوب دروازه پرسپولیس دارد تا جای خالی علیرضا بیرانوند را به خوبی پر کرده و بار دیگر به تیم ملی فوتبال بازگردد.

کد خبر 5057762 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد لک تیم فوتبال پرسپولیس داود فنایی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد فدراسیون کشتی بشار رسن انتخابی تیم ملی مهدی رسول پناه وزارت ورزش و جوانان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) حرکت عجیب و غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی

در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفته است که خیلی زود توانست دروازه این تیم را فرو بریزد.

پرسپولیس در دقیقه ۸ صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ با سانتر امید عالیشاه روی سر دانیال اسماعیلی‌فر نشست تا این مدافع پیش‌تاخته دروازه پیام پارسا را باز کند.

اسماعیلی‌فر که در بازی رفت مقابل صنعت نفت یک گل‌به‌خودی زده بود، حالا دروازه حریف آبادانی را باز کرد اما در شادی پس از گل خود حرکتی غیراخلاقی انجام داد که می‌تواند برای او و باشگاه دردسرساز شود.

منبع:‌ خبرورزشی

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • (تصویر) حرکت عجیب و غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم