Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر آنلاین ، یکی از گلایه‌های بعضی شوهرها هم از خانم‌شان، به همین موضوع ارتباط دارد. در این بین، شاید باورتان نشود اما نتایج یک پژوهش جدید نشان داده است که خانم‌ها به‌طور متوسط حدود یک سال از عمرشان را به تصمیم‌گیری درباره این‌که چه لباسی بپوشند، می‌گذرانند یا به عبارتی دیگر برای انجام این کار، هدر می‌دهند!

   دردسرهای «چی بپوشم؟»

بر اساس این تحقیقات که در لندن انجام شده، هر خانم به‌طور میانگین حدود ۲۸۷ روز از عمرش را در مقابل کمد لباسش می‌گذراند در حالی‌که به این فکر می‌کند که برای مهمانی یا محل کار، دورهمی دوستانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. چه لباسی بپوشد؟

و از این جالب‌تر این است که این تحقیقات نشان داده   خانم‌ها هر روز صبح حدود 15دقیقه از وقت‌شان را درخصوص این‌که چه بپوشند، فکر می‌کنند آن هم در حالی که شب قبل به همین میزان درباره لباس‌های‌شان فکر کرده‌اند! همچنین و در بیشتر موارد دو لباس را انتخاب می‌کنند و بعد از پرو انتخاب نهایی را انجام می‌دهند. نکته قابل توجه دیگر نتایج این پژوهش، آن‌جاست که خانم‌ها اگر قرار باشد شب به مهمانی بروند مدت زمان انتخاب لباس بیشتر   و حدود 20دقیقه است و اگر قرار باشد به سفر بروند، انتخاب لباس‌ها چیزی در حدود یک ساعت زمان می‌برد اما ماجرای سفر به همین‌جا ختم نمی‌شود و با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده اما بیشتر خانم‌ها در سفر روزها حدود 10دقیقه و عصرها نیز حدود10 دقیقه درگیر انتخاب لباس خود هستند.

به همه این موارد باید حدود 20دقیقه دیگر اضافه کرد تا خانم‌ها آماده خارج شدن از خانه شوند. نتایج این پژوهش به طور مفصل‌تر در سایت psychologytoday.com منتشر شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خانواده سرا لباس خانم ها انتخاب لباس خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ابتدا با تبریک عملیات وعده صادق، این عملیات را حاصل هماهنگی ویژه در بخش‌های میدانی و دیپلماسی عنوان کرد و گفت: بخش میدانی این عملیات، ترکیبی از اقدامات پهپادی، موشکی و مستقیم علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی بود که با پشتیبباتی سیاسی و دیپلماسی مناسب مجموعه دولت و با محوریت وزارت خارجه انجام پذیرفت.

اسماعیل قزلسفلی سپس با گرامیداشت یاد و خاطره سید مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم، خطاب به هنرمندان اظهار کرد: هنرمندان در دو بخش داخلی و خارجی وظیفه دارند گام بردارند. یک وظیفه درون نظام جمهوری اسلامی است که باید با هنرشان علیه بی‌عدالتی و ظلم گام بردارند و در بیرون از مرز‌ها نیز می‌توانند با هنر خود، صدور انقلاب اسلامی را رقم بزند که فقط در سایه ابزار هنر و توسط هنرمندان متعهد به انقلاب، اتفاق خواهد افتاد.

او با بیان اینکه متولیان هنر در شیراز و فارس، در چهل سال اول انقلاب اقدامات خوبی انجام داده‌اند، گفت: لازم است که در تربیت هنرمند به‌عنوان نقش‌آفرین اصلی هنر، کار‌های بیشتری انجام شود و در گام دوم انقلاب اسلامی باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.

معاون استاندار فارس در پایان گفت: برای تربیت هنرمندان جوان لازم است که از سنین پایه، بسترسازی و استعداد یابی انجام شود، چون این جوانان هنرمند هستند که هم باید بر علیه بی‌عدالتی قیام کنند و هم مشکلات را هنرمندانه فریاد بزنند و در راستای صدور انقلاب اسلامی به جهان تلاش کنند.

پس از قرائت بیانیه هیئت داوران ۹ نفره این رویداد توسط محمد مرادی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز، چهره‌های سال هنر انقلاب اسلامی در استان فارس و در سال ۱۴٠۲ معرفی شدند.

در بخش سرود، محمدمهدی یزدان‌بخش به عنوان چهره سال معرفی شد که در این بخش محمدمهدی اوجی و محمدصادق محمدیان نیز نامزد بودند.

در بخش شعر، غلامرضا کافی به عنوان چهره سال برگزیده شد. در این بخش دانیال بهادرانی، سجاد حیدری قیری، عبدالرضا قیصری و محمد محمدمهدی رابع در بین نامزد‌ها حضور داشتند.

هیئت داوران در بخش داستان، کسی را به عنوان چهره سال انتخاب نکرد و فقط میثم محمدی را شایسته تقدیر دانست.

در بخش ادبیات پایداری، سیده معصومه حسینی به عنوان چهره سال برگزیده شد. سایر نامزد‌های این بخش اسما میرشکاری، مجید ایزدی، محمدجواد رحیمی و مریم شیدا بودند.

در بخش هنر‌های تصویری، محمدرضا حق نگهدار، محمدعلی یزدانی، مسعود احمدی، شیما پورسهم الدینی، احسان دهقانی، بهار جوادی و علی بلندنظر از جمله نامزد‌ها بودند، اما جایزه چهره برتر سال در این بخش به محسن دانشور اختصاص یافت.

در بخش هنر‌های نمایشی، مریم دهقانی بازیگر شاخص تئاتر فارس به عنوان چهره برتر سال انتخاب شد. در این بخش نام علیرضا بازیار، فرزانه رادفر و محمدامین محمدی در بین نامزد‌ها دیده می‌شد.

همچنین آرزو حقیقی به‌عنوان چهره سال مربیان هنر و هادی فردوسی نیز به عنوان چهره سال هنر و ادبیات کودک و نوجوان انتخاب شد.

در این مراسم از علیرضا خیراندیش، فاطمه برزگر و عمران جمالی به عنوان مسئولان و ستاد‌های برتر شهرستانی تقدیر شد.

اما در مهم‌ترین بخش مراسم احمدرضا مداح، عکاس آزاده و جانباز جنگ تحمیلی به عنوان چهره شاخ سال هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ در استان فارس انتخاب شد.

در چهره شاخص سال، محمدحسین اکبری و محمدجواد زارع مهذبیه نیز نامزد بودند.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز فعالیت «قرارگاه فرهنگی شهید آوینی استان فارس» خبر داد و گفت: مجموعه اتفاقاتی از سال‌های گذشته در این زمینه آغاز شده بود و این قرارگاه به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند.

حمیدرضا قانعی با بیان اینکه مجموعه سرفصل‌های فعالیت‌های این قرارگاه به‌زودی اعلام خواهد شد، گفت: امیدواریم آغاز به کار این قرارگاه، شروعی برای هم افزایی جدی‌تر دستگاه‌های فرهنگی استان فارس باشد.

رونمایی از کتاب «رو به رود خاطره» نوشته زنده یاد سید حمید سجادی منش نیز یکی دیگر از بخش‌های مراسم امشب بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • هزینه سفر عمره حدود ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان است
  • سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!
  • مواجهه‌ای که همه کارکنان ناسا را ترساند
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس