Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نیک سیرت، مترجم برانکو در پرسپولیس و نویسنده کتاب آقای پروفسور امروز با کتاب تازه اش به طرفداری آمد و مقابل دوربین طرفداری، جزییات جذابی از این کتاب را به زبان آورد

ساعات پایانی سه شنبه شب بود که برانکو ایوانکوویچ در اینستاگرام خود از انتشار یک کتاب خبر داد؛ کتاب آقای پروفسور، چهار سال طلایی با برانکو و ناگفته های اصغر نیک سیرت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 به گزارش طرفداری، یک ماه قبل، از انتشار کتاب اصغر نیک سیرت مترجم برانکو خبر دادیم، کتابی که سرانجام دیروز منتشر شد و برانکو هم برایش تبلیغ کرد. انتشار این کتاب بهانه ای شد برای گفتگو با اصغر نیک سیرت، نویسنده کتاب خاطرات برانکو که با نام آقای پروفسور، 4 سال طلایی با برانکو منتشر شده است.

 اصغر نیک سیرت صبح امروز به طرفداری آمد و در برنامه پرونده ویژه هفته که به انتشار کتاب آقای پروفسور اختصاص دارد، مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت.

 این گفتگو که امروز و فردا منتشر می شود را حتما بخوانید و ببینید اما در بخشی از این کتاب اصغر نیک سیرت، به دعوای برانکو و کی روش اشاره کرده و ماجرای جالبی را نوشته است. نیک سیرت که اصل ماجرا را در کتاب توضیح داده، به طرفداری هم گفت:

به دعوت رییس فدراسیون فوتبال به خانه ای در خیابان جردن رفتیم که ابتدا تصور کردیم خانه مهدی تاج است اما متوجه شدیم دفتر کار شخصی ایشان است. من به اتفاق طاهری مدیرعامل وقت باشگاه و برانکو رفته بودم و تاج و پسرش هم حضور داشتند. در این جلسه، تاج از برانکو تعریف کرد و به او صراحتا گفت ما دوست داریم شما به جای کی روش سرمربی تیم ملی باشید ولی چون باید یک و نیم میلیون یورو به کی روش خسارت بدهیم، نمی توانیم او را کنار بگذاریم. تاج از برانکو خواست به خاطر تیم ملی ایران با کی روش مجادله نکند و تاکید کرد گوش کی روش را هم می کشد. برانکو هم به تاج توضیح داد که اصلا دوست ندارد در این مقطع سرمربی تیم ملی باشد و کار در یک تیم باشگاهی را ترجیح می دهد. برانکو خیلی خوشحال از جلسه بیرون آمد و ما هم گفتیم دعوای طرفین دیگر تمام شده است اما تاج روز بعد مصاحبه ای کرد و بدون این که اسمی از برانکو بیاورد، طوری به نفع کی روش و علیه برانکو حرف زد که برانکو از خشم و عصبانیت می خواست سرش را به دیوار بکوبد...

مصاحبه اصغر نیک سیرت با طرفداری، از این روایت های جذاب و ناگفته فراوان دارد. منتظر انتشار این مصاحبه باشید.

 

بیشتر بخوانید:

کتاب خاطرات برانکو منتشر می شود

انتشار کتاب آقای پروفسور؛ خاطرات 4 ساله برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس منتشر شد

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اصغر نیک سیرت کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 

به مناسبت روز جهانی کارگر، نشست خوانش و تحلیل کتاب «خاک کارخانه» اثر شیوا خادمی، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، توسط موسسه فرهنگی هنری حقوق و هنر با حمایت موسسه پژوهش تعالی حقوق از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

در این برنامه که ورود برای عموم آزاد و رایگان است، وحید آگاه (عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) طراح و دبیر رویداد، در مورد ابعاد حقوقی مطرح در تحولات مربوط به این کارخانه، سخن می‌گوید. شیوا خادمی (عکاس و نویسنده کتاب) از تجربه پنج سال پژوهش در مورد این کتاب توضیحاتی را ارائه می‌دهد و خسرو معصومی (نویسنده و کارگردان سینما) از تجربه ساخت فیلم در فضاهای مختلف کارخانه و خاطرات خود به عنوان یکی از فرزندان کارگران کارخانه بیان می‌کند. نوید پورمحمدرضا (نویسنده و پژوهشگر مطالعات شهری) نیز از تاثیر کارخانه بر بهشهر و خرده فرهنگ‌هایی که‌ به واسطه کارخانه شکل گرفته، سخن می‌گوید. همچنین، الهام کردا (بازیگر تئاتر و سینما) بخش‌هایی از کتاب را برای حاضران قرائت می‌کند.

"خاک کارخانه" ثبت تجربه‌های ناشنیده‌ترین حلقه‌های زنجیره کار در ایران، تاریخ شفاهی یک صنعت و روایت یک مکان است از زبان زنان و مردانی که شورمندانه محیط کارشان را دوست داشته‌اند و با تعطیلی آن، طعم فقدانی بزرگ را چشیده‌اند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899019

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر