Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@15:31:50 GMT

وزارت راه پروژه جاده مراغه- هشترود را تکمیل کند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۵۲۶

وزارت راه پروژه جاده مراغه- هشترود را تکمیل کند

تین نیوز

 نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس خواستار تکمیل پروژه جاده مراغه- هشترود شد که اعتبارات لازم آن نیز فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه‌ملت، علی علیزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 7 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی درباره جاده مراغه و هشترود، گفت: این جاده راه ارتباطی جنوب آذربایجان های شرقی وغربی و شمال کردستان با مرکز کشور است که 3 میلیون نفر برای رسیدن به پایتخت از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه جاده مراغه- هشترود را یکی از قدیمی ترین و بی کیفیت ترین جاده های کشور توصیف کرد و افزود: صدها تصادف در سال در این جاده اتفاق می افتد که تعداد زیادی از آن منجر به فوت می شود.

وی افزود: 33 درصد پروژه جاده جدید پیشرفت کرده و به حال خود رها شده است که وزارت راه نیز بهانه کمبود اعتبار را می آورد.

این عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اعتبار این جاده با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه تامین شده است، خاطرنشان کرد: با این حال یک ماه است که وزارت راه علیرغم وجود اعتبار، در ادامه این پروژه تعلل می کند که باید هرچه سریع تر به آن رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده مراغه هشترود علی علیزاده جاده مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه مهدیه یک ابرفرهنگ‌سرا محسوب می‌شود و باید به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ارائه گزارش و اطلاعات تمام املاک، ساختمان‌ها و زمین‌هایی که به‌صورت مشارکتی به نهادها و مؤسسات بدون هیچ‌گونه قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای واگذار شده است، به شورا شد.

وی در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم اظهار کرد: اموال شهرداری را نمی‌توان هبه کرد، اما می‌توانیم با مجموعه و مؤسسات به صورت مشارکتی اقدام کنیم؛ به همین دلیل اسناد مثبته دال بر مشارکت و همکاری شهرداری با مهد قرآن کریم استان باید به شورا ارائه شود تا بتوانیم درباره تأمین اعتبار تجهیز این ساختمان تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر لزوم برقراری مساوات در انعقاد قرارداد با شهرداری از سوی مؤسسات مردمی خاطرنشان کرد: تجهیز و تکمیل ساختمان مهد قرآن قزوین هر چند امری پسندیده است، اما اگر قرار است با مشارکت شهرداری برای مؤسسه قرآنی تصمیمی گرفته شود باید برای دیگر مجموعه‌های قرآنی نیز برقرار شود.

اشدری ادامه داد: لازم است هر قراردادی که با مشارکت شهرداری وارد هر نوع فعالیت فرهنگی و اقتصادی شده است اسناد و قراردادهای مربوطه ارائه شود و در بخش مشارکت مردمی تعیین تکلیف شود.

وی تصریح‬ کرد: امروز این پروژه از طرف مؤسسه آورده‌ای نداشته و این ادعا در جایی ثبت نشده است. تمام پروژه از سمت شهرداری و با آورده شهرداری هزینه شده و تمام‬ می‌شود، بنابراین همه حقوق این پروژه متعلق به شهرداری یعنی متعلق به مردم و شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: یکی از پروژه‌های بودجه سال ۱۴۰۲ پروژه با موضوع مهدویت است و با لحاظ اینکه این پروژه نیمه‌کاره به عنوان ابرپروژه فرهنگی به‌شمار می‌آید، شایسته است با نظر مساعد همکاران، اعضای شورا که عنوان مهدویت زیبنده این مکان است، سزاوار و شایسته باشد و به نام فرهنگسرای فرهنگی و مذهبی مهدویت مزین شود.

اشدری افزود: پروژه مهدیه یک ابرفرهنگ‌سرا محسوب می‌شود و باید به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.

کد خبر 747131

دیگر خبرها

  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود