Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:16:10 GMT

دشمن با تحریم به دنبال تسلیم ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۵۲۸

دشمن با تحریم به دنبال تسلیم ملت ایران است

 به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی مصطفوی نیا روز چهارشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان اظهارداشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب پشت خاکریزها به سینه نشسته و اوضاع را نظاره و نقشه می‌کشد.

وی با اشاره به سخنان مشاور اقتصادی ترامپ مبنی بر اینکه هر تحریمی همچون تحریم‌های غذا و دارو علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را به میدان آورده‌اند ادامه داد: در این بین بسیاری از کشورهای اروپایی در مقابل رسانه و دوربین‌ها روی خوش نشان می‌دهند اما در باطن هیچ گونه همکاری با ما ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نقشه دشمن است که در داخل به این نتیجه برسیم که دستانمان را بالا ببریم درحالی‌که این مساله با آرمان‌های انقلاب، امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و آنچه اسلام تحت عنوان عزت از ما می‌خواهد سازگاری ندارد و دشمن آن را به گور خواهد برد.

وی تاکید کرد: در کشور بن ‌بست نداریم و یقین داشته باشید که هرکسی این موضوع را اعلام می‌کند خود در بن بست است از این‌رو هر مسوولی که در نظام جمهوری اسلامی مسوولیتی را قبول می‌کند باید یک انسان امیدوار باشد.

حجت الاسلام مصطفوی نیا افزود: مسوولان اگر امید نداشته باشند که راه را باز کرده و گره گشا باشند باید مسوولیت را کنار گذاشته و آن را ترک کنند.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع نارضایتی‌ها نباید همه امور را به تحریم‌ها مرتبط بدانیم و این یعنی پاک کردن صورت مساله؛ خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان امر ۳۰ درصد مشکلات مربوط تحریم‌ها  و ۷۰ درصد دیگر به خود ما باز می‌گردد زیرا بعضی از تولیدات به صورت ۱۰۰ درصد در داخل کشور تولید می‌شوند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مسوولان باید همراه و با برنامه باشند و در این برنامه‌ها اولویت‌ها را درنظر گیرند افزود: این موضوعات سخت‌تر از جنگ نیستند در آن زمان نظام جمهوری اسلامی ایران به همت مردان بی ادعا بسیاری از گردنه‌های سخت را پشت سرگذاشت و این در حالی بود که همه دنیا علیه کشور ما بود.

وی بیان کرد: دشمنان از اقدامات خود علیه نظام جمهوری اسلامی مایوس شده و به آخر خط رسیده است.

حجت الاسلام مصطفوی نیا اظهارداشت: آن چیزی که دشمن هم اینک دارد سلطه بر رسانه‌هاست و از این ظرفیت با تمام توانش در جهت اهداف خود استفاده می‌کند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دادگستری تحریم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دادگستری تحریم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان دادگستری تحریم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان واستاندار درپی عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در این پیام آمده است: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد، این فرمایش مقام معظم رهبری از قطعی بودن پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران به تجاوز بزدلانه رژیم خبیث صهیونیستی حکایت می‌نمود که دوشب گذشته با رشادت دلاورمردان این مرز و بوم پاسخ داده شد.
عملیات غرورآفرین وعده صادق بیانگر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام از جنایات بی محابا و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در تجاوز وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و تنبیه سخت برای این رژیم جنایتکار بود.
نیروی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و طراحی و برنامه ریزی دقیق این عملیات، توانایی عظیم و خیره کننده کشور عزیزمان در عرصه‌های دفاعی و نظامی را به نمایش گذاشتند که با تلاش شبانه‌روزی شهدای والامقامی، چون شهید "طهرانی مقدم" پایه ریزی گردیده بود و سبب شادی دل تمامی مظلومان و آزادیخواهان جهان گردید.
اینجانبان با درود به روح بلند و ملکوتی شهدای گرانقدر طریق القدس و همه شهدای والامقام جبهه مقاومت به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید طهرانی مقدم، این موفقیت بزرگ را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی مظلومان و آزادیخواهان جهان به خصوص مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون تمامی خدمتگزاران به ویژه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت داریم. بِمنه و کرمه

 

مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی عملیات شکوهمند "وعده صادق"
  • توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور
  • ایران اسلامی از توانایی نظامی بالایی برخوردار است
  • پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان واستاندار درپی عملیات وعده صادق
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان در پی عملیات شکوهمند وعده صادق
  • دشمن به دنبال اخلال در اقتصاد و معیشت خواهد بود
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد