Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند بازرگانی جنسیت: آقا ، خانم سن: حداکثر 35 سال مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط توانایی جستجوی هدفمند در اینترنت و استعلام قیمت برای کالای داخلی و خارجی توانایی بایگانی و بازیابی اطلاعات توانایی یادگیری بالا تسلط کامل به نرم افزار Office توانایی پیگیری امور از طریق مراجعه به ادارات و سازمان ها دارای ظاهر آراسته، مهارت ارتباطی و فن مذاکره دارای اعتماد به نفس بالا، فعال و پرانرژی مسلط به سامانه های ثبت سفارش و گمرک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16، پنج شنبه 8 الی 12 شهر مورد نیاز: تهران حقوق بیمه تامین اجتماعی از روز اول از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه کاری خود را با موضوع "رزومه کارمند بازرگانی" به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل sofiatea.commercial@outlook.com لینک www.sofiatea.com آدرس: تهران- محدوده چهار راه جهان کودک

 

پربیننده ترین تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و نهضتی آموزش و پرورش/ استخدام ۵هزار نیروی متقاضی در صورت رای مثبت کمیسیون آموزش و تحقیقات افزایش ۷هزار نفری استخدام در آموزش و پرورش اخذ مجوز برای تبدیل وضعیت ۷۳هزار نفر از فرهنگیان شرایط بومی‌گزینی در آزمون استخدامی فراهم می‌شود تعویق برگزاری هشتمین آزمون استخدامی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود

استاندار مرکزی در جریان بازدید از برخی از واحدهای تولیدی شهرستان دلیجان از گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از دلیجان، فرزاد مخلص‌الائمه شامگاه سه‌شنبه به همراه جمعی از مدیران حوزه اقتصادی استان و منتخب دلیجان و محلات، مسائل برخی واحدهای تولیدی و دامپروری و کشاورزی این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند و تصمیماتی در راستای تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ شد.

استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی دلیجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز از تعدادی واحدهای صنعتی پیشران شهرستان دلیجان بازدید شد، برخی از واحدها طرح‌های توسعه بسیار خوبی داشتند، اما بعضا با موانعی مواجه هستند که باید گره‌گشایی شود و روند اجرای طرح‌ها تسهیل شود.

وی با اشاره به برخی از موانع واحدهای صنعتی افزود: برخی از موانع واحدهای صنعتی در حوزه منابع طبیعی، حوزه شرکت شهرک‌های صنعتی، حوزه برق و زیرساخت‌ها است، اما برخی از موانع و مشکلات مربوط به سطح ملی است مانند تأمین انرژی و تعرفه‌های مربوط به این حوزه که از نزدیک مسائل و موضوعات را بررسی کردیم و برای  برخی از موضوعات توانستیم به صورت میدانی تصمیم‌گیری داشته باشیم و برای رفع تعدادی از مسائل و موارد این حوزه نیز باید در مرکز استان جلساتی برگزار شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: امروز از واحدهای مربوط به تولید سیمان، واحدهای حوزه نساجی، واحدهای حوزه دامپروری و کشاورزی بازدید شد و طرح‌ها توسعه‌ای بسیار خوبی در شهرستان دلیجان وجود داشت، دلیجان جزو شهرهای صنعتی پیشران کشور است و جا دارد به صورت جدی مسائل این شهرستان مورد توجه قرار گیرد تا تولیدکنندگان با تسهیل و سهولت اقدامات خود را پیش ببرند.

وی با تأکید بر حمایت از طرح‌های توسعه صنعتی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم تأکید بسیار جدی بر حمایت از طرح‌های توسعه صنعتی و توسعه واحدها دارد. بنابراین لازم است برای رفع چالش‌ها این حوزه کمک شود تا تولیدکنندگان اقدامات خود را با روند پر سرعتی پیش ببرند و در سال جهش تولید گام‌های بلند و مؤثری در حوزه تولید استان مرکزی برداشته شود.

استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از روند احداث نیروگاه خورشیدی 100 مگاواتی محلات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به منظور نظارت میدانی و بررسی روند اجرای بزرگ‌ترین طرح نیروگاه خورشیدی کشور در شهرستان محلات در شرکت مانا انرژی پاک حضور داریم، شرکت مانا انرژی پاک ازجمله نگین‌های صنعت استان مرکزی و کشور است. 

وی افزود: در حال حاضر شرکت مانا انرژی بزرگترین نیروگاه خورشیدی درحال ساخت کشور است و با این ابعاد و استاندار و ظرفیت 100 مگاواتی هیچ نیروگاهی در کشور وجود ندارد، عملیات اجرایی نیروگاه از نوروز 1401 عملیات آغاز شد و اکنون شرکت مانا انرژی مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: شرکت مانا انرژی در حال حاضر حدود 10 مگاوات برق به شبکه تزریق می‌کند امیدواریم در ماه‌های اخیر مراحل تکمیلی ساخت نیروگاه پایان یابد و امسال شاهد تولید 100 مگاواتی برق خورشیدی و برق پاک و تجدیدپذیر از این نیروگاه باشیم. 

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری