Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان، در حکمی «مهدی مبینی» را به عنوان مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی این وزارت خانه منصوب کرد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، وزیر ورزش و جوانان، در حکمی مهدی مبینی ورزشکار آران و بیدگلی را به عنوان مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی این وزارت خانه منصوب کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حکم مسعود سلطانی فر به مبینی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی » منصوب می شوید.

 

مهدی مبینی از ورزشکاران آران و بیدگلی و از مدیران وزارت ورزش و جوانان‌ و قهرمان ملی دوومیدانی ایران است که پیش از این سرپرست فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران بود و با حکم جدید وزیر ورزش، جایگزین «حسن رنگرز» قهرمان کشتی ایران و جهان در وزارت ورزش شد.

 

نایب ‌قهرمانی مسابقات پرش با نیزه بازی‌های غرب آسیا تهران سال ۱۳۷۶، عنوان سوم مسابقات بین‌المللی دهه فجر در رشته پرش با نیزه، عضو تیم‌های ملی دوومیدانی جوانان و بزرگ‌سالان ایران سال‌های ۷۰ تا ۷۶ و سمت‌ هایی همچون سرپرست فدراسیون‌ های دوومیدانی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، گلف و تیر‌اندازی، دبیر فدراسیون ورزش سه ‌گانه، معاونت دفتر امور مشترک فدراسیون ‌های ورزشی، رییس انجمن دوومیدانی کارگران ایران، عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی ایران و معاونت امور باشگاه ‌های وزارت ورزش و جوانان ایران و سرپرست اداره تربیت بدنی کاشان در کارنامه این مدیر ورزشی دیده می شود.

 

خبرگزاری شبستان برای این مدیر ورزشی در سمت جدید آرزوی موفقیت می کند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوومیدانی شهرستان آران و بیدگل وزارت ورزش آران و بیدگل اصفهان ورزش و جوانان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است

محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VOD‌ها است.

به‌ گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکرد‌های جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصوبات نهاد‌های بالادستی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

وی افزود: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان ضمن اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود، بر انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و اضافه کرد: این دفتر آماده هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی در جهت توسعه کمی و کیفی تبلیغات کشور است و بر این اساس از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف انتظار داریم که رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه امور قرار دهند.

دیگر خبرها

  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان