Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس صادرات جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت شرایط استخدام: حداقل مدرک کارشناسی مسلط به زبان انگلیسی و نرم افزارهای آفیس مسلط به بازاریابی خارجی، توانایی شناسایی بازارهای موجود و جدید صادراتی، آشنایی کامل با قوانین و فرایند صادرات کالا محیط کار: محیط کار اداری میباشد و امینت شغلی و اجتماعی همکاران از اولویت های شرکت حامیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق توافقی بیمه تامین اجتماعی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی کارشناس صادارات در عنوان ایمیل به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل hr@hamiransteel.com لینک www.hamiransteel.com آدرس: تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان 45 متری زرند، نبش کوچه امری، مجتمع تجاری پارسه، شرکت فولاد حامیران، پلاک 13، 14

 

پربیننده ترین تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و نهضتی آموزش و پرورش/ استخدام ۵هزار نیروی متقاضی در صورت رای مثبت کمیسیون آموزش و تحقیقات افزایش ۷هزار نفری استخدام در آموزش و پرورش اخذ مجوز برای تبدیل وضعیت ۷۳هزار نفر از فرهنگیان شرایط بومی‌گزینی در آزمون استخدامی فراهم می‌شود تعویق برگزاری هشتمین آزمون استخدامی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان گفت: با توجه به وضعیت سواحل شمال و جنوب و آب‌های آزاد داخل کشور، پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد.

ارسلان قاسمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار ۳ هزار و ۳۰۰ تا ۳ هزار و ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب کشور داریم که با این وجود ظرفیت مغفول مانده‌ای برای پرورش ماهی در قفس داریم.

به گفته او، در حال حاضر ۵ تا ۷ هزارتن ماهی در قفس تولید می‌شود، درحالیکه امکان تولید ۲ میلیون ماهی در قفس وجود دارد که تحقق این امر نیازمند یک برنامه ۴ تا ۵ ساله است.

قاسمی ادامه داد: با تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس، امکان ارزآوری سالانه تا یک میلیارد دلار در کشور وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان با بیان اینکه تولید پرورش ماهی در قفس مغفول مانده است، افزود: قبل از گسترش فعالیت باید تجهیزات پرورش ماهی را در داخل بسازیم، هرچند امکانات و دانش فنی در داخل وجود دارد و ساخت تجهیزات کار سختی نیست، تنها نیازمند برنامه است.

او گفت: بنابر آمار مجموع تولید صید و آبزی پروری کشورما یک میلیون تن است، درحالیکه کشور‌های اسکاندیناوی و نروژه ۲.۵ تا ۳ میلیون تن پرورش ماهی در قفس دارند که استفاده از ظرفیت مغفول مانده به توسعه صادرات و امنیت غذایی کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • اسکان نوروزی در ۷ بوستان پایتخت + آدرس
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است