Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- درحالیکه بارسلونا و یوونتوس امشب در لیگ قهرمانان به مصاف هم میروند، انتظار می رفت تقابل دو ابرستاره فوتبال دنیا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، جذابیت اصلی این بازی باشد. اما در نهایت قطعی شد که رونالدو نمی تواند امشب در تورین به میدان برود.
به گزارش آریا، کریستیانو رونالدو قادر به همراهی یوونتوس مقابل بارسلونا نیست و فعلا جدال رونالدو و مسی در دیدار یوونتوس - بارسلونا را نخواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از رومئو آگرستی، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس، تست کرونای رونالدو همچنان مثبت است و به این ترتیب کریستیانو رونالدو قادر به همراهی یوونتوس برابر بارسلونا در هفته دوم مرحله دوم گروهی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.
یوونتوس و بارسلونا هر دو در شرایط ایده آلی نیستند اما جدال این دو تیم در لیگ قهرمانان مهم و حساس خواهد بود. یوونتوس در سری آ نتایج خیلی خوبی نگرفته است؛ با توجه به تعدد غایبان و ناهماهنگی ها، یوونتوس در سری آ اخیرا نتایج جالبی نگرفته و سه بازی اخیر آن ها با نتیجه تساوی پایان یافته است. در صورتی که لئوناردو بونوچی به این بازی نرسد، یوونتوس در خط دفاعی وضعیت نا به سامانی خواهد داشت و البته تست کرونای کریستیانو رونالدو در 24 مانده به بازی برابر بارسلونا همچنان مثبت است تا این فوق ستاره پرتغالی بازی فردا را از دست دهد؛ به این ترتیب جدال رونالدو و مسی را احتمالا در بازی برگشت دو تیم خواهیم دید. بارسلونا هم با رونالد کومان در پی ایجاد تحول است اما جایگاه آن ها در جدول لالیگا چندان جالب نیست و شکست در ال کلاسیکو باعث شده آن ها روحیه خیلی بالایی نداشته باشند. با این حال بارسلونا با هدف صدرنشینی و کسب امتیاز به تورین سفر می کند و این مسئله می تواند باعث جذابیت مسابقه شود.
چند روز پیش و قبل از آغاز دیدار تیم ملی پرتغال مقابل سوئد بود که مشخص شد تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شده است؛ موضوعی که باعث شد این فوق ستاره پرتغالی اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند و به تورین بازگردد تا دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد. در تمام طول این مدت کریستیانو رونالدو بدون هیچ علامتی این بیماری را سپری کرده و بر اساس قوانین یوفا او می توانست در فاصله 24 ساعت مانده به تقابل با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و البته با منفی شدن تست کرونایش برابر این تیم به میدان برود.
حالا و در همین رابطه اما اسکای اسپورتس و سایر منابع گزارش داده‌اند که تست جدید کرونای کریستیانو رونالدو نیز مثبت بوده و او به طور قطع نمی تواند تیمش را در دیدار حساس فردا شب مقابل بارسلونا همراهی کند. با این تفاسیر باید برای مشاهده تقابل رونالدو و مسی منتظر بازی برگشت دو تیم بارسلونا و یوونتوس ماند. از طرفی به نظر می رسد که فوق ستاره پرتغالی بیانکونری از دیدار بعدی این تیم در سری آ مشکلی برای همراهی یووه نخواهد داشت.
خوان کوادرادو در مورد غیبت رونالدو به اسکای اسپورتس گفت:« صادقانه بگویم که جای رونالدو خالی است و غیبتش را حس کرده ایم. برابر ورونا و تیم های دفاعی که بسته بازی می کنند، حضور رونالدو که انگیزه، ذهنیت و سختکوشی بالایی دارد، بسیار می توانست به کمک مان بیاید. او یک قهرمان واقعی است.»
کوادرادو ادامه داد:« قطعا به رونالدو برابر بارسا هم نیاز داریم. بارسلونا رقیبی دشوار است و باید برابر چنین حریفانی بازی را از ابتدا با قدرت شروع کنیم و نشان دهیم که یووه چه قدرتی دارد. برابر تیم های قدرتمند باید قدمی رو به جلو برداشت و اشتباه نکرد. باید متحد باشیم تا بتوانیم پیروز شویم. برابر بارسا برای برد وارد زمین می شویم و برای این هدف نیز خودمان را آماده کرده ایم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تست کرونا رونالدو یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی لیگ قهرمانان تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم

7 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016/17،‌ بارسلونا و یوونتوس در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. یوونتوس که بازی رفت را در تورین با 3 گل به سود خود به پایان رسانده بود، در این مسابقه نیز مقابل میزبان اسپانیایی گلی دریافت نکرد تا به جمع چهار تیم برتر رقابت ها راه یابد.

دانلود (18.2MB)

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم