Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قوی‌ترین مردان جهان در قاره آسیا گفت: علی‌رغم خدماتی که در این سال‌ها در حوزه‌های بین‌المللی برای ورزش کشور انجام داده‌ام، اما متأسفانه از هیچ حمایتی برخوردار نبوده‌ام.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کاپیتان سید کمال میرمهدی ضمن بیان این مطلب افزود: ما سال‌ها بااقتدار در حوزه خلیج‌فارس و سایر عرصه‌های بین‌المللی و جهانی، گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌ایم که نمونه برجسته آن، برگزاری جام ولایت و هدایت در امارات بود که باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ورزش در حوزه خلیج‌فارس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در یکی از این موفقیت‌ها که در واقع دستاوردی ارزشمند برای ایران اسلامی بود، با حکم مسئولان کشور امارات، مدیریت قوی‌ترین مردان جهان و ثبت رکود گینس در آسیا به بنده محول شد. اما علی‌رغم این تلاش‌ها و ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت به مسئولان ورزش کشور، متأسفانه هیچ استقبال و حمایتی از بنده و برنامه‌هایم نشد.

پیشکسوت ورزش‌های رزمی ایران تصریح کرد: حتی برنامه‌های ارائه‌شده به شبکه سه سیما در مورد استعدادیابی، با استدلالی غلط، الگوبرداری از شبکه‌های بیگانه معرفی شد.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود از منابع مالی شخصی خود نیز استفاده کرده‌ام، اظهار کرد: با توجه به دیپلماسی ورزشی خوبی که داشته و دارم، می‌توانستم بیش از پیش برای ورزش کشور مثمرثمر باشم که متأسفانه با بی‌مهری و بی‌توجهی‌های مختلف این فرصت‌ها از دست رفت.

کاپیتان‌ میرمهدی گفت: با بیش از 40 سال سابقه ورزشی، نه‌تنها حمایت نمی‌شوم، بلکه با انواع و اقسام بی‌مهری‌ها و سنگ‌اندازی‌ها نیز مواجه شده‌ام. در حالی که مسئولان ورزش می‌توانند با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی و همچنین اجرای فرمان مقام معظم رهبری درباره جهش تولید، از ظرفیت‌های مدیریتی بنده استفاده کنند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: حوزه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستاری فرد در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضا‌های ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

وی در خصوص وضعیت آذربایجان غربی هم اظهار کرد: ۱۰۷ هزار مترمربع با اجرای طرح شهید سلیمانی به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفت‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این اعتبارات امسال ۲ برابر شود.

ستاری فرد گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL