Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادزاده با اشاره به اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری دو جانبه «هلال احمر» و «ستاد فهما» در استان اردبیل گفت: زمینه همکاری دو جانبه برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین ارگان های دولتی با مشارکت جمعیت هلال احمر فراهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سعید جوادزاده» امروز (7 آبان ماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تفاهم نامه همکاری دو جانبه «هلال احمر» و «ستاد فهما» در استان اردبیل اجرایی می شود و این تفاهم نامه زمینه افزایش خدمات بین سازمانی را مهیا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: زمینه همکاری دو جانبه برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین ارگان های دولتی به ویژه نهادهای فرهنگی همچون کانون های مساجد با مشارکت جمعیت هلال احمر فراهم است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم افزایی و تعامل مشترک بین بخشی می تواند به ارتقا کمی و کیفی برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی بشر دوستانه با محوریت مساجد منجر شود.

 

جوادزاده اعلام داشت: ایجاد زمینه مناسب برای ساماندهی، راهبری و نظارت بر کانون های تحت پوشش ستاد فهما جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در زمان های بحرانی از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه است.

 

وی تاکید کرد: ارائه آموزش های بشردوستانه و امدادی به فعالان کانون های مساجد و بچه های مسجد در برابر حوادث و مخاطرات از دیگر تهمیدات همکاری دو جانبه است.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان افزود: مشارکت و همکاری در برنامه های مناسبی ملی و مذهبی، مسابقات فرهنگی هنری و سایر موارد از دیگر مفاد این همکاری است.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد فهما ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل جمعیت هلال احمر تفاهم نامه همکاری اردبیل تفاهم نامه همکاری دو جانبه جمعیت هلال احمر استان اردبیل ستاد فهما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت