Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@14:27:30 GMT

مرد مغضوب پرسپولیسی ها بالاخره رفتنی شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۸۰۶

مرد مغضوب پرسپولیسی ها بالاخره رفتنی شد

مهدی رسول پناه که از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار رفته است وسایل شخصی‌اش در دفتر کار خود در این باشگاه را جمع کرد و در مقابل خبرنگاران و تعدادی از هواداران که مقابل درب باشگاه پرسپولیس بودند، محل باشگاه را ترک کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عمر مدیریت مهدی رسول‌پناه هم مانند ایرج عرب و محمد حسن انصاریفرد در پرسپولیس به یک ‌سال نکشید و هفت ماه پس از انتصاب، رسول پناه هم رفت تا جایش را به یک سرپرست یا مدیرعامل دیگر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاهی که قهرمان چهار دوره لیگ برتر و یک دوره جام حذفی و دو سوپرجام شده و دو بار هم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده است در ۱۰ سال گذشته ۱۲ مدیر را به خود دیده است. شاید اگر سرمربی مثل برانکو در پرسپولیس حضور نداشت نیمی از این موفقیت ها هم بدست نمی آمد اما حالا هم برانکو رفته و هم رسول پناه.

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس پس از اینکه هفته گذشته چند فایل صوتی و تصویری از وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و حاشیه های زیادی را به وجود آورد، با انتشار متنی از سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس کناره گیری کرد اما تا امروز به صورت زیر پوستی امورات باشگاه را بعد از استعفا مدیریت می کرد.

بعد از رسانه ای شدن این موضوع در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با بشار رسن که ظاهرا آخرین ماموریتش در باشگاه به عنوان سرپرست بود، او وسایلش را در دفتر جمع کرد و پس از خداحافظی با کارمندان باشگاه دفتر مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و پس از خروج از باشگاه بودن گفت و گو با رسانه ها با یک پژو ۴۰۵ نقره ای، محل باشگاه را ترک کرد. گفته می شود فردا جلسه ای در وزارت ورزش و جوانان و دفتر مسعود سلطانی فر با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار خواهد شد تا سرپرست این باشگاه معرفی شود. البته رسول پناه هنوز رییس هیات مدیره و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است و از این سمتها هنوز استعفا نداده و در جلسات آتی حاضر خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس

علی دایی با یکی از هواداران پرسپولیس دیدار کرد.

طرفداری | شهریار فوتبال ایران بار دیگر حرکت زیبایی انجام داد.

ظهر پنج‌شنبه، علی دایی در دفتر شخصی خود، با یکی از هواداران معلول پرسپولیس دیدار کرد و با او به گفتگو پرداخت. 

فاطمه غلامی هوادار ۲۷ ساله پرسپولیس است که از معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از دیدار با علی دایی هم در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد