Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نطنز از انجام عملیات نصب تصاویر ۱۶۰ شهید دفاع مقدس و دو تن از شهدای سلامت شهرستان نطنز در بلوار ۴۵ متری مصطفی خمینی (ره) این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «علی پیراینده» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: عملیات نصب تصاویر شهدا در بلوار ۴۵ متری مصطفی خمینی(ره) شهر نطنز از سوی شهرداری این شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شهر نطنز افزود: طی سال گذشته، شهرداری نطنز تصمیم به تعویض کامل تمثال مبارک شهدا و نصب تابلوهایی با طرح جدید گرفت که علاوه بر زیبایی ، آسیب پذیری آن هم بسیار کمتر بود، بر همین اساس عملیات اجرایی این پروژه با همکاری خیر گرانقدر ابوالفضل ماندگاری آغاز شد.

 

پیراینده اظهار داشت: پس از تهیه طرح و عملیاتی شدن آن، تابلوها به گونه ای ساماندهی شده که خطر سقوط تیرهای برق در بادهای شدید را کاهش و امنیت عبور و مرور خودروها در این روزهای سال را افزایش می دهد.

 

شهردار نطنز اضافه کرد: این بلوار به تمثال مبارک ۱۶۰ تن از شهدای شهرستان نطنز مزین می شود که عکس معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز در ابتدای آن نصب شده است.

 

پیراینده تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته و شهادت دو شهید مدافع سلامت در کادر پزشکی و درمان(شهیدان دکتر مجید فرهاد و علی اسد سلطان) به رسم احترام، تمثال این دو شهید نیز نصب خواهد شد.

 

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در حوزه فرهنگی دانست و افزود: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست و ما وظیفه داریم در کنار صیانت از خون شهدا نام و یاد این اسوه های ایثار را زنده نگه داریم که یکی از راه ‌های آن نصب و تعمیر تابلوهای شهدا در تمام نقاط شهر است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهردار نطنز تصاویر شهدا شهرستان نطنز نطنز شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید صالح پور گفت: از ساعت ۲۳ امشب سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محدوده منبر پانهو در بلوار ساحلی تا خور گورسوزان توسط پلیس راهور اجرا می‌گردد و از ساعت ۲۴ امشب از خور شیلات محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهید حقانی و دور برگردان اسکله حقانی در هردو باند هم باند شمالی و باند جنوبی محدودیت توقف خواهیم داشت.

وی از عموم شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه خواست از ساعت ۶ صبح فردا چهار شنبه ۲۹ فروردین که ممنوعیت تردد از خور شیلات تا دور برگردان اسکله شهید حقانی اعمال می‌شود و این ممنوعیت در باندهای شمالی و جنوبی صورت می‌پذیرد با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

سرهنگ صالح پور از رانندگانی که قصد تردد در این محورها در ساعات اعلامی دارند خواست جهت تردد از مسیرهای جایگزین از بلوار امام خمینی و بلوار امام حسین و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان اظهار داشت: در صورت هرگونه تردد و پارک وسایل نقلیه در بلوار ساحلی در مسیرهای ذکر شده، خودرو توسط یدک کش حمل و به مکان امن انتقال داده می‌شود که لازم است رانندگان به این نکات و تذکرات پلیس در ساعت اجرای مراسم توجه جدی داشته باشند.

این مسؤول انتظامی تصریح کرد: خیابان‌هایی که به بلوار خواجه عطا و بلوار آیت الله طالقانی در محدوده طرح منتهی می‌شوند در ساعات اجرای طرح مسدود هستند.

کد خبر 6079868

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز