Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@05:06:56 GMT

دیاباته بالاخره لباس استقلال را پوشید/عکس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۹۹۳

دیاباته بالاخره لباس استقلال را پوشید/عکس

شیخ دیابته مهاجم مالیایی در تمرین امروز استقلال تهران شرکت کرد.

به گزارش شریان نیوز،شیخ دیاباته، مهاجم بلندقامت تیم استقلال تهران در جلسه تمرینی امروز آبی پوشان شرکت کرد و به صورت اختصاصی برنامه‌های مدنظر کادرفنی را پیگیری کرد.

 

دیاباته که بامداد سه شنبه وارد تهران شده بود روز گذشته در محل بازی دوستانه مقابل شهرداری آستارا هم حضور پیدا کرده بود اما تمرینی انجام نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ورود لباس مبدل‌های دانش‌بنیانی به اقتصاد کشور

آلبرت بغزیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به شرایطی که برخی شرکت‌ها در کسب عنوان دانش‌بنیانی به دست می‌آورند، اظهارکرد: در ابتدا که مباحث دانش‌بنیانی در کشور مطرح شد خوشحال از اخباری که هر از گاهی از آن منتشر می‌شد کار دولت در مورد حمایت از دانش‌بنیان‌ها مورد ستایش قرار می‌گرفت.

وی افزود: روزی که قرار شد تا دانش‌بنیان‌ها مورد حمایت قرار گیرند و معاونت علمی و فناوری از ایجاد پارک‌های علم و فناوری و تجاری‌سازی محصولات این شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد خوش‌بینی زیادی در کشور ایجاد شد، اما فارغ از این اهداف برخی کشف کردند که زمان سوءاستفاده از عناوین دانش‌بنیانی برای معافیت مالیاتی، دریافت تسهیلات ارزان قیمت و پرداخت کارمزد کمتر بیمه‌ای برای نیرو‌های کار است و به واسطه دسترسی‌هایی نیز که داشتند توانستند از این امکانات بهره بگیرند.

دانش‌بنیان‌های واقعی سهمی کمتر از حمایت‌های دولتی دریافت کردند

بغزیان ادامه داد: این در حالی بود که دانش‌بنیان‌های واقعی که مشغول تحقیق و پردازش ایده‌های خلاقانه و نوآورانه خود بوده‌اند دسترسی کمتری به این تسهیلات داشته‌اند.

کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: باید این اخطار از سوی مقامات بالادست داده می‌شد که ممکن است عده‌ای با لباس مبدل دانش‌بنیانی وارد شوند و از حمایت‌ها استفاده و تبعات سنگین به اقتصاد دانش‌بنیان ها وارد کنند.

وی افزود: طبیعی است که هر تولیدی مبتنی بر دانش است، اما میان تولیدات مبتنی بر بهره‌وری و مدیریت منابع یا خلاقانه با تولید هزاران محصولی که در حال تولید است، تفاوت وجود دارد، اما این تولیدکنندگان به طور معمول در صدد استفاده از شرایط خاص نیز هستند. محل استقرار مجانی، حمایت‌های صادراتی و ... نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت‌هایی که تنها نام دانش‌بنیان یدک می‌کشند از آن برخوردار شده‌اند.

بغزیان خاطرنشان کرد: از همان ابتدا اگر قرار است خانه‌ای لوکس ساخته شود که چیز‌هایی گران‌بها در آن است باید دیوار‌هایی بلند نیز برای آن ساخته شود و در مورد حمایت‌های دانش‌بنیانی نیز باید زمینه‌های بروز سوء استفاده از بین می‌رفت.

تسهیلات دانش‌بنیانی به سرنوشت طرح حمایت از بنگاه‌های زودبازده دچار شد

کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: در زمان دولت های گذشته نیز حمایت از بنگاه‌های زودبازده مطرح شد و اعتباراتی به آن اختصاص یافت. عده‌ای خیلی سریع خود را زودبازده معرفی کرده و تسهیلاتی گرفتند که بابت آن تولیدی راه نیانداختند و در نتیجه تبعات تورمی آن به اقتصاد تحمیل شد.

وی افزود: قانونگذاران، سیاستگذاران و مجریان باید راه‌های سوءاستفاده از حمایت‌های دانش‌بنیانی را پیش‌بینی کنند تا از این پس شاهد به بیراه‌رفتن حمایت از دانش‌بنیان‌ها در کشور نباشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • هشدار ورود لباس مبدل‌های دانش‌بنیانی به اقتصاد کشور
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال