Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ به پیگیری گرفتن مجوز باشگاه های حرفه ای از سوی AFC پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا بهراون در گفتگویی در خصوص مجوز حرفه ای رقابت های لیگ برتر گفت: هنوز هیچکدام از باشگاه های ما مجوز حرفه ای نگرفته اند. این در حالی است که در آستانه شروع لیگ هستیم و یکی از تیم ها در حال آماده شدن برای فینال باشگاه های آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خیلی از باشگاه های ما بدهی های انباشته دارند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ در خصوص ادعای باشگاه ها منوط بر گرفتن مجوز حرفه ای توضیح داد: ما هنوز برای هیچ باشگاهی مجوز حرفه ای صادر نکرده ایم به این دلیل که مدارکشان هنوز کامل نیست. نبی، رئیس فدراسیون نیز فرصتی از AFC برای تمدید گرفته تا مدارک آنها تکمیل شود. این مجوزها هر سال گرفته می شود.

او ادامه داد: ما بدنبال بررسی های دقیق هستیم تا به جای حساب‌سازی حسابداری کنیم. AFC دارای ۵ محور است که در صدور مجوز همه جوانب آن دیده می شود. ما به عنوان امین AFC شناخته شده ایم. به کمیته ما تفویظ اختیار شده و وظیفه ارزیابی وضعیت همه باشگاه های حرفه ای ایران را برای صدور مجوز برعهده داریم. اعضای کمیته دارای سبقه و سمت های بالا هستند و به AFC متعهدند.

بهروان تصریح کرد: سال گذشته فدراسیون فوتبال جریمه شد و ممکن است با وجود خدشه این جریمه دوباره تشدید شود. در چارچوب قانون با باشگاه ها تعامل داریم و الزام به درستی ارزیابی ها هم به کمیته اخلاق بازمی گردد.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ گفت: باشگاه های ما به AFC بدهکارند و اولویت ما هر ۱۶ باشگاه لیگ برتری و سپس باشگاه های لیگ یک است. جلسات زیادی در قالب وبینار با باشگاه ها داشتیم. باشگاه ها نیز مستقیما از طریق ویدئوکنفرانس با AFC در ارتباط بودند و از ما می خواستند تا این باشگاه ها را راستی آزمایی کنیم. ما هم تذکرات و کمبودها را گفتیم.

او تاکید کرد: ۴ باشگاهی که باید به مسابقات آسیایی بروند؛ در اولویت هستند ولی بقیه باشگاه ها هم شامل حال دریافت مجوز می شوند و اگر نتوانند مجوز بگیرند یک مرحله پایین تر می روند. مجوزها از نوع Aو B وC و ملی هستند. سرمربیان نیزباید مدرک پرولایسنس داشته باشند تا بتوانند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای سبحان اکرامی و با کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غلامرضا بهروان مجوز حرفه ای گری باشگاه های ما مجوز حرفه ای سازمان لیگ باشگاه ها صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز الکترونیک کسب و کار

محمود رشیدی‌اقدم مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه گفت : یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هم‌اکنون توسط وزارت اقتصاد در حال انجام است موضوع تبدیل مجوز‌های کسب و کار کاغذی به الکترونیک و دریافت کد یکتا است که در صورت عدم دریافت مجوز الکترونیک توسط اصناف و سایر واحد‌های صنفی تا پایان اردیبهشت‌ماه پروانه آنها باطل می‌شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: اصناف و واحد‌های صنفی باید تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به دریافت پروانه کسب و کار الکترونیک خود اقدام کنند، اما در غیر این صورت نمی‌توانند از تسهیلات دولتی بهره‌مند شوند.

رشیدی‌اقدم تصریح کرد: صاحبان کسب و کار و اصناف کرمانشاهی می‌توانند با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز‌ها در کمتر از سه دقیقه با وارد کردن کد ملی، کد پستی و شماره پروانه خود برای دریافت پروانه الکترونیک اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان این فرآیند را انجام دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه درگاه ملی مجوز‌ها ادامه داد: یکی از کار‌های بسیار مهم دولت سیزدهم راه‌اندازی درگاه ملی مجوز‌ها است که در گذشته اگر فردی متقاضی دریافت پروانه کسب و کار بود باید مراحل اداری را برای دریافت پروانه طی می‌کرد و به نوعی به کفش آهنین نیاز بود، اما اکنون این روند اصلاح شده و هزینه صدور مجوز نیز اندک است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه افزود: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها با اطلاعات کافی، به صورت شفاف نسبت به صدور مجوز‌ها اقدام می‌کند و یکی از مهم‌ترین مزایای این طرح کوتاه شدن زمان صدور مجوز کسب و کار است.

رشیدی‌اقدم بیان کرد: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک شایانی می‌کند و نظارت پیشینی را به پسینی تبدیل می‌کند و صدور مجوز تنها به درگاه ملی مجوز‌ها واگذار شده و صدور پروانه کاغذی خلاف قانون است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون ۸۹ هزار و ۷۲ درخواست در درگاه ملی مجوز‌های مربوط به استان کرمانشاه ثبت شده که ۵۶ هزار و ۴۴۲ مورد آن صادر شده و ۲۶ هزار و ۴۳۳ مورد رد شده و ۶ هزار و ۲۰۴ درخواست نیز در دست اقدام است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: ۹۰ درصد مجوز‌های کسب و کار در کمتر از سه روز صادر می‌شود، اما مجوز‌هایی که نیازمند استعلام و بازرسی چند دستگاه اجرایی است هفت روز زمان می‌برد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس