Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید توکلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته مقابله با مخاطرات منواکسیدکرین با پیشنهاد و محوریت سازمان آتش نشانی و با مشارکت نهادهای استان تهران و پایتخت از جمله شرکت گاز استان، شهرداری، سازمان اورژانس، انجمن جامعه ایمن، در راستای شناخت و ایجاد حساسیت شهروندان در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به اینکه قاتل خاموش در کمین است گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما و مصمومیت با گاز منواکسیدکربن باید شهروندان هوشیارانه عمل کرده و نسبت به ایمن سازی وسایل گازی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با افزایش سطح آگاهی شهروندان شاهد کمترین آسیب ها در این رابطه خواهیم بود ضمن اینکه طبق آخرین آمار، سال گذشته ۸۰ هزار مصدومیت با گاز منواکسیدکربن گزارش شده که یک درصد آن منجر به فوت شده‌است.

توکلی با بیان اینکه عمده‌ترین منابع تولید گاز مرگبار مونوکسید کربن لوله بخاری غیراستاندارد، شومینه و پکیج است، گفت:سوختن ناقص زغال، گرم کردن خودرو در پارکینگ و فضای بسته و موتورخانه مرکزی از جمله دیگر منابع تولید گاز منواکسیدکربن است.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از مسمومیت با منواکسیدکربن رعایت نکاتی از جمله نصب نشانگر منواکسیدکربن، تهویه مناسب برای دستگاه هایی که با سوخت کار می‌کنند، چک کردن مرتب دودکش‌ها، بازگذاشتن در و پنجره ها هنگام استفاده از حلال‌ها و باز کردن در پارکنیگ قبل از استارت زدن خودرو ضروری است.

مدیرعامل گاز استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان نسبت به ایمن‌سازی خانه‌ها اقدام کرده و در صورت بروز هر مشکل احتمالی با شماره تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند.

برچسب‌ها شرکت گاز استان تهران شهر تهران گازگرفتگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان تهران شهر تهران گازگرفتگی شرکت گاز استان تهران شهر تهران گازگرفتگی اخبار کنکور استان تهران گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۴ هزار گل در هفشجان به مناسبت هفته زمین پاک

داوود رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کاشت گل در راستای زیباسازی مناظر عمومی شهری خدمتی در جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد آرامش روانی و بصری است.

وی تصریح کرد: د ر همین راستا و باهدف ایجاد طراوت و شادابی در سطح شهر که مترادف با زندگی، حیات، تنفس، پاکیزگی و بهداشت محیط، زیبایی و طراوت و آرام‌کننده روح و روان و پاکیزه کننده هوا است؛ واحد فضای سبز با تلاش مستمر بلوار شهدا و پارکهای سطح شهر را گل‌کاری می‌کند.

رشیدی با اشاره به اینکه باید مشکل کم آبی و خشکسالی را مدنظر داشت، عنوان کرد: همواره تأکید ما استفاده از گیاهان با نیاز آبی کم است تا علاوه بر بهره مندی از زیبایی و اثرات مثبت گل‌ها و گیاهان در مصرف آب نیز صرفه جویی شود.

وی خاطر نشان کرد: در گل‌کاری تابستانه بیشتر از گل‌های فصلی با تنوع گونه‌ای شامل گل اطلسی، جعفری، ناز و… که در مقابل گرما مقاومت بیشتری دارند استفاده می‌شود.

رشیدی در پایان یادآور شد: کاشت گل و گیاه در سطح شهر هفشجان با همکاری مدارس و دانش آموزان، بسیجیان، شورای شهر و جمعی از شهروندان انجام شد.

کد خبر 6085377

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • کاشت ۴ هزار گل در هفشجان به مناسبت هفته زمین پاک
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند