Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی، رضا جمشیدی اظهار کرد: نرخ تورم نقطه به نقطه استان در نقاط شهری ۳۸.۵ و روستایی ۴۵.۳ درصد است که در نقاط شهری نسبت به ماه قبل ۸.۷ و روستایی ۸.۴ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی با بیان اینکه نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور در مهرماه سال جاری ۴۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد است، افزود: این رقم در مقایسه با ماه قبل از آن ۷ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: این نرخ برای خانوارهای شهری ۴۱.۳ و روستایی ۴۲.۲ درصد است که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۶.۸ و ۸.۱ درصد افزایش یافته است. 

جمشیدی خاطرنشان کرد: نرخ تورم نسبت به ماه قبل در کل خانوارهای استان در مهرماه سال جاری ۷ درصد است که نسبت به ماه قبل از آن ۳.۸ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی افزود: این شاخص برای خانوارهای شهری استان ۷.۳ و نقاط روستایی ۶.۱ درصد است که به ترتیب ۴.۲ و ۲.۴ درصد افزایش یافته است. 

وی تصریح کرد : نرخ تورم نسبت به ماه قبل در کل خانوارهای کشور نیز در مهرماه سال جاری ۷ درصد است که نسبت به ماه قبل ۳.۴ درصد افزایش یافته است.

جمشیدی این شاخص را برای خانوارهای شهری کشور ۷.۱ و روستایی ۶.۹ درصد اعلام کرد که به ترتیب ۳.۵ و ۳.۴ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی با بیان این که نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری در کل خانوارهای استان ۲۴.۶ درصد است که نسبت به ماه قبل ۱.۳ درصدافزایش یافته است این  شاخص را برای خانوارهای شهری استان ۲۳.۶ و روستایی ۲۸.۴ درصد اعلام کرد که به ترتیب ۱.۲ و ۱.۵ درصد افزایش یافته است. 

وی اظهار کرد: نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری در خانوارهای کل کشور ۲۷.۲ درصد است که نسبت به ماه گذشته ۱.۲ درصد افزایش یافته است. 

جمشیدی افزود: این شاخص برای خانوارهای شهری کشور ۲۷.۳ و روستایی ۲۶.۷ درصد است که به ترتیب ۱.۲ و ۱.۳ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی تصریح کرد: تورم نقطه به نقطه کل خانوار در مهرماه سال جاری استان در گروه خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات ۴۵.۵، پوشاک و کفش ۵۰.۳، مسکن ۱۶.۸ و گروه بهداشت و درمان ۲۳.۲ است.

وی این ارقام را برای کشور به ترتیب ۴۰.۵، ۳۹.۶، ۲۸.۸ و ۳۱ اعلام کرد.

جمشیدی اضافه کرد: شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی برای کل خانوارهای استان ۲۴۹.۷، مناطق شهری ۲۴۲ و روستایی ۲۸۳.۴ است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان رضوی نرخ تورم خراسان رضوي رضا جمشيدي رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی درصد است که نسبت به ماه قبل ۴ درصد افزایش یافته برای خانوارهای شهری مهرماه سال جاری تورم نقطه به نقطه کل خانوارهای نرخ تورم ۷ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالحسن نجفی دراولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جدید افزود: دستگیری متهمان ۲۱ درصد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.
وی گفت: ۲ هزار و ۳۶۳ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۵ سپرده شدند.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه گفت: همچنین پارسال هزار و ۱۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که ۶ درصد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی