Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:08:32 GMT

بازیگشت ستاره پرسپولیسی به تمرینات تیمش

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۸۳۴۶

بازیگشت ستاره پرسپولیسی به تمرینات تیمش

یک رسانه قطری خبر داد هافبک ایرانی العربی از کمند مصدومیت رها شد و آماده حضور در دیدار مقابل المرخیه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کانون هواداران العربی قطر خبر داد سیبا، مهدی ترابی ، مونیسا و حرباوی ۴ بازیکن مصدوم این تیم به تمرینات گروهی برگشتند و برای دیدار روز جمعه مقابل المرخیه در نیمه نهایی جام امیر قطر آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ترابی هفته گذشته در اولین بازی خود با پیراهن العربی از ناحیه عضله پا دچار مصدومیت شد. هافبک سابق پرسپولیس ماه گذشته با قراردادی یک ساله راهی این تیم قطری شد.

مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی العربی در این فصل است که این روزها برای تیم قطری خوش می درخشید و گلزنی می کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: العربی مهدی ترابی اخبار لژیونرها العربی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

او درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان عنوان کرد: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی ابراز کرد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

ربیعی تصریح کرد:رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

او در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، گفت: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

پزشک تیم سپاهان با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، اظهار کرد: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

او یادآور شد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • ضرر میلیاردی مهدی قائدی پس از جدایی از همسرش صحت دارد؟