Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حیدری گفت: در سال‌های اخیر با توجه به تحریم‌ها، نیرو‌های مسلح کشور توانسته‌اند در تولید تجهیزات مورد نیاز، گام‌های بلندی بردارند و تلاش کرده‌ایم در حوزه تجهیزات به خودکفایی برسیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش،  امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم رونمایی از تجهیزات و ادوات خودرویی بازتولید شده این نیرو گفت: ارتقای تحرک در نیرو‌های مسلح، ارتش و نیروی زمینی، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با استفاده از فرصت‌های پدید آمده در نتیجه تهدید‌های ظالمانه استکبار جهانی، همواره تلاش کردیم آنچه را که نیاز داریم در داخل و با تلاش مهندسان توانمند تولید کنیم.


فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: کارکنان ولایت مدار نیروی زمینی ارتش در اقدامی جهادی توانسته اند، هم به ارتقای تحرک کمک کنند و هم استمرار عملیاتی را در سطح یگان‌های این نیرو فراهم آورند و اینگونه "نهضت روی پای خود ایستادن" را بار دیگر به نمایش دهند.


وی در ادامه بیان کرد: در سال‌های اخیر با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نیرو‌های مسلح توانسته اند در تولید تجهیزات مورد نیاز و متناسب با تهدیدات، گام‌های بزرگی بردارند. در این سال‌ها تلاش کرده‌ایم در حوزه تجهیزات به خودکفایی برسیم. خوشبختانه تجهیزاتی را که نیاز داریم در داخل تولید می‌کنیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر حیدری ارتش جمهوری اسلامی ارتش نیرو های مسلح نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد

 علیزاده، با اشاره به اینکه بالاترین میزان تولید را در این کارخانه داریم، گفت: روزانه ۱۶۷ هزار، ماهیانه ۵ میلیون پاکت و سالانه بیش از ۶۰ میلیون پاکت برای سیمان تولیدی استان تولید می‌شود.
 
 علیزاده با بیان اینکه تنوع تولید داریم تصریح کرد: در این کارخانه از کیسه‌های ۳۵ سانتی تا ۹۰ سانتی را تولید می‌کنیم و با دانش متخصصین و تغییراتی که در دستگاه‌ها انجام شده انواع تولیدات کیسه سیمان، کیسه رافیان و کیسه حبوبات را تولید می‌کنیم.
 
 مدیرعامل این کارخانه خاطرنشان کرد: باهمت جوانان و نیروهای متخصصان بومی تحریم‌ها علیه کشورمان هم نتوانست چرخ‌های این شرکت را از حرکت باز دارد به‌طوری‌که یک سری قطعات در این مجموعه توسط متخصصین ما مهندسی معکوس و بومی‌سازی شده است و در حال حاضر ماشین‌آلات این کارخانه بیش از هفت سال به نحو احسن با ماکسیمم تولید کار می‌کنند .
 
 با توجه به بخش صنعت در سیستان و بلوچستان که از جوان‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود علاوه بر بهره‌گیری از فرصت مناسب اشتغال، سرمایه‌گذارانی که در این استان سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌توانند از بازده خوب سرمایه‌هایشان برخوردار شوند.
 
 چرخ صنایع سیستان و بلوچستان و رفع موانع پیشروی صنعتگران و فعالان عرصه صنعت این استان با توجه به نقش مؤثر آنان در رونق و آبادانی منطقه نیازمند عزم ملی و حمایت دولت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است