Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ ملی بوکس ایران گفت: برای آماده سازی بوکسورها در حال رایزنی با تیم‌ غنا هستیم که در صورت امکان یک اردوی مشترک به میزبانی تهران برگزار کنیم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی بوکس ایران در اردوی کیش توضیح داد: در حال حاضر سومین اردوی خود را بعد از بازگشایی تمرینات پیگیری می‌کنیم و از  امکانات موجود راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت تمرینات خوب است و در تلاش هستیم تا شرایط آمادگی خود را به شرایط قبل از کرونا برسانیم که البته کار سختی است.

او درمورد کیفیت فنی بوکسورهای المپیکی ایران با توجه به تعطیلی طولانی مدت تمرینات نیز گفت: بعد از بازگشایی تمرینات شرایطشان خیلی فرق داشت، ولی خب تا حدودی تمرین کرده‌ و خیلی خام نبودند. به همین دلیل جا دارد تشکر کنم از مربیانی که با این ملی‌پوشان تمرین‌ کرده‌اند.

استکی با بیان اینکه کار برای حفظ آمادگی در این رشته سخت است، توضیح داد: بوکس ورزش فراری است و باید در شرایط مسابقه باشید تا آمادگی خود را از دست ندهید. در اردوی دوم از وزن ۹۱، ۸۱، ۶۹، ۶۳، ۵۲ و سنگین وزن بوکسورهایی را به اردو دعوت و پس از انجام مسابقات انتخابی نفرات مد نظر برای حضور در اردوی کیش را انتخاب‌ کردیم.

او درباره مثبت شدن تست کرونای احسان روزبهانی نیز گفت: او یکی از بوکسورهای ما در وزن ۹۱ کیلوگرم است که من اصلا نمی‌دانم از کجا این ویروس را گرفته است چون ما اردو نداشتیم. او در انتخابی شرکت کرده و ان‌شاءالله در ۹۱ کیلوگرم موفق باشد. در وزن ۹۱ کیلوگرم بوکسورهای اصلی‌ ما مانند طوفان شریفی و محمد شوریان نیز هستند که‌ باید میان این دو نیز انتخابی برگزار کنیم تا در کنار احسان باشند. در نهایت هم یک نفر به انتخابی المپیک می‌رود. اگر مشکلی نباشد در فروردین یا اردیبهشت تیم خود را می‌بندیم. ابتدا برای ‌کسب سهمیه‌ و سپس برای خود المپیک آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی نیز گفت: ما قبل از هر اردویی PCR می‌دهیم که برای این اردو مشخص شد یک مربی، یکی از مسئولان فدراسیون و احسان روزبهانی کرونا دارند، الان هم در تهران و قرنطینه هستند. اینجا در کیش نیز پزشک تیم هست، تست‌های اولیه مانند تب و ... را انجام‌ می‌دهیم تا با پیگری تمرینات دوباره به شرایط ایده‌آل برگردیم.

استکی در مورد فاز تمرینی بوکسورها نیز گفت: در حال حاضر بیشتر قدرتی و استقامتی کار می‌کنیم و تنها برنامه ما این است که هر چه زودتر هرکجا یک‌تورنمنت برگزار شد در آن شرکت کنیم. با تیم ملی غنا رایزنی می‌کنیم که این‌کار را دوست خوبم امیرعلی بهزادی که آنجا است، انجام می‌دهد. اگر این تیم به تهران بیاید و بازی کنیم بسیار تاثیرگذار خواهد بود. برنامه دیگر هم این است که اسفند یک مسابقه داخل در تهران برگزار کنیم که تیم آماده المپیک شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا استکی تيم ملي بوكس ملی بوکس تیم ملی نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تورنمنت بوکس قرقیزستان از عصر امروز پنجشنبه در بیشکک آغاز می‌شود و ۵ روز ادامه خواهد داشت. کار بوکسور‌های ایران از فردا جمعه در این مسابقات آغاز می‌شود.

قرعه و برنامه مبارزات نمایندگان ایران بدین شرح است:

*وزن ۵۴ کیلوگرم: مصطفی ریگی روز شنبه با برنده مبارزه نمایندگان قرقیزستان مبارزه دارد.
*وزن ۵۷ کیلوگرم: پوریا عبدالمالکی روز شنبه با برنده مبارزه بوکسور‌های میزبان مصاف می‌دهد.
*وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: علی حبیبی‌نژاد روز جمعه به مصاف کولتایف از قرقیزستان می‌رود.
*وزن ۷۱ کیلوگرم: محمد نورانی پس از استراحت در دور نخست، جمعه به مصاف برنده ازبکستان و قرقیزستان می‌رود. در همین وزن، کسری طهماسبی استراحت دارد و سپس جمعه با برنده قزاقستان و قرقیزستان روبه‌رو می‌شود.
*وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی ابتدا استراحت دارد و سپس شنبه با برنده قزاقستان و قرقیزستان روی رینگ می‌رود.
*وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی روز شنبه با برنده ازبکستان و قرقیزستان جدال خواهد کرد.
*وزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری روز شنبه با برنده ازبکستان و قرقیزستان روبه‌رو خواهد شد.

بنابر تصمیم فونتانا سرمربی تیم ملی، دانیال شه‌بخش در تهران باقی ماند تا تمریناتش را در اردوی تیم ملی ادامه دهد.

بوکسور‌های ایران در حالی پس از توقف طولانی در فرودگاه دوبی و لغو و تعویق چندباره پرواز خود، به دلیل طوفان و سیل در کشور امارات، راهی بیشکک شدند که مهدی پرویزی و سالار رادمرد از این سفر بازمانده و نتوانستند راهی قرقیزستان شوند و آنان نیز در تهران تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد