Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک حلقه مار افعی در لحظه ورود به ساختمان مسکونی در حوالی میدان تیرخرم آباد توسط آتش نشانان به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ محمدنادری فرمانده ایستگاه شماره ۷  سازمان آتش نشانی خرم آباد در این خصوص ،اظهار کرد: رأس ساعت ۹:۵۸ دقیقه و در پی اعلام یک مورد ورود مار به منطقه مسکونی توسط ساکنین، سریعاً مأمورین ایستگاه به محل اعلام شده اعزام و یک حلقه مار افعی حدوداً ۵کیلویی را که احتمالاً از گونه شاخدار می‌باشد در لحظه ورود به ساختمان مسکونی به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مار سمی که از ناحیه کوهستانی سپیدکوه به سمت فلک الدین سرازیر شده بود پس از گذر از خیابان وارد منطقه مسکونی و سپس در لحظه ورود به منازل سازمانی از سوی ساکنین مشاهده که با اقدام فوری آتش نشانان به دام افتاد.

نادری   ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه از مردم تقاضا داریم ضمن رعایت ایمنی و حفظ آرامش خود، در صورت مشاهده هرگونه از جانوران وحشی و به جهت حفظ محیط زیست و گونه های در معرض انقراض سریعاً با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کرده و از آسیب رساندن به جانداران منطقه خودداری نمایند.

در نهایت طی هماهنگی های بعمل آمده با مهندس فتحی بیرانوند مدیرکل م محیط زیست استان، مار در صحت و سلامت کامل به عوامل محیط بانی تحویل گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی مار محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ورود سیلاب به منازل مسکونی ایرانشهر
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور