Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ شاهرخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح به صورت مرحله به مرحله پیش می رود که هنوز مرحله نخست آن در حال اجراست و تکمیل آن هزینه هنگفتی را می طلبد و علیرغم وعده های چندباره سازمان شهرداری ها در سال های گذشته برای تعهد ۵۰ درصد هزینه ها و اقدامات طرح، اکنون با گذشت بیش از ۶ سال هنوز پرداختی در این خصوص صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طول مسیر ساماندهی شده رودخانه در شیروان را ۷۵۰ متر عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح زیباسازی شهر و جلوگیری از خطرات رود برای بافت شهری پیرامونی است که در صورت عدم انجام طرح، در مواقع بارندگی های سیل آسا امکان طغیان سیلاب و آسیب دیدن منازل و دیگر فضاهای شهری وجود دارد.

اجرای طرح ساماندهی رودخانه چایلق شیروان در محدوده ای افزون بر ۲ هکتار و در ۲ بخش معماری و ایجاد فضای سبز عملیاتی می شود.

پیش‌ترها مسوولان اداره‌کل آب منطقه ای خراسان استانی، با اشاره به تدوین طرح ساماندهی حریم رودخانه چایلق شیروان با نگاهی ۲۵ ساله، از صدور مجوز اجرای آن سخن گفته و با تاکید بر رعایت تمامی اصول کارشناسی و مهندسی در طراحی و اجرای طرح افزوده بودند که این پروژه به گونه ای طراحی شده که با افزایش عمق رودخانه، کاهش عرض آن جبران شده و فضای عبور سیلاب محدود نخواهد شد.

شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها خراسان شمالی اعتبارات رودخانه های کوهستانی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی اعتبارات رودخانه های کوهستانی شیروان خراسان شمالی اعتبارات رودخانه های کوهستانی شیروان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌

در این بسته خبری از نام‌گذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور تا اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی به طول ۲۰ کیلومتر در تبریز و بهره‌برداری از پروژه‌های مهم حوزه ترافیک و عمران مشهد تا پایان بهار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی به طول ۲۰ کیلومتر در تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، با اشاره به طراحی و اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی جدید به طول بیش از ۲۰ کیلومتر در این شهر، گفت: این طرح‌ها در ۲ سال گذشته در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کم‌برخوردار طراحی و برخی از آنها اجرا شده است و بقیه نیز طبق زمانبندی اجرا می‌شود.

طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج اجرا می‌شود

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ساماندهی وانت‌های میوه فروش سطح شهر از ۱۵ اردیبشهت در قالب ۳ طرح آغاز می‌شود.

محمد علی سلطانی چهره علمی و فرهنگی روانسر تجلیل شد

فرهاد تاب‌، شهردار روانسر در آئین تجلیل از محمدعلی سلطانی طی سخنانی گفت: روانسر گذشتگان پرافتخاری دارد و انتظار می‌رود صاحبان قلم و اندیشه و به ویژه دکتر سلطانی نگاه ویژه ای هم به تاریخ و جغرافیای این شهرستان داشته باشند.

اجرای طرح ضربتی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی محلات شهرری در ۴ محور شهرری

رضا شنگی، شهردار منطقه ۲۰ تهران شهرری گفت: طرح ضربتی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در چهار محور ساماندهی کودکان‌کار، متکدیان، زباله‌گردها و معتادان متجاهر و افراد بی سرپناه اجرا می‌شود که با اجرای همه جانبه آن در محلات می‌توان شاهد تغییر چهره شهر و ارتقای رضایت‌مندی شهروندان بود.

مکان‌یابی دومین پارک بانوان اراک

علیرضا محمودی، شهردار اراک گفت: مکان‌یابی احداث دومین پارک بانوان اراک در حال انجام و اقدامات مطالعه‌ای برای مشخص شدن مکان این پارک شروع شده است.

اعمال نرخ جدید برای حمل‌ونقل درون‌شهری مراغه

شهرام مروتی، شهردار مراغه گفت: نرخ جدید بلیط و کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری با افزایش میانگین ۴۰ درصد تصویب شد و از امروز اعمال می‌شود.

در موضوع واردات واگن ما رو باید دلسوزانه عمل کرد

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هر یک روزی که موضوع ورود واگن‌ها به ناوگان متروی پایتخت عقب بیافتد مردم از برخورداری این امکان عقب خواهند افتاد، گفت: باید در این خصوص دلسوزانه عمل کرد.

نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه‌های مهم حوزه ترافیک و عمرانی مشهد مقدس تا پایان بهار

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس گفت: برخی پروژه‌های مهم حوزه ترافیک و عمرانی شهر مشهد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی هستند که تا آخر بهار ۱۴۰۳ تکمیل و بهره‌برداری خواهند شد.

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران خبر داد.

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: کارتن‌خواب‌ها و زباله‌گردها در صورت تمایل، توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران مشغول کار می‌شوند.

معابر شهر تبریز پنج هزار و ۳۸۳ باکس زباله دارد

حبیبه هراتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: در معابر شهر تبریز پنج هزار و ۳۸۳ باکس زباله وجود دارد.

بهره‌برداری از پارکینگ بزرگ امام خمینی (ره) در قم تا پایان سال

عباس حلوایی زاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای سه پروژه پارکینگ در سطح شهر گفت: امسال بر اساس اولویت‌بندی، تملک برای ساخت پارکینگ در دستور کار قرارگرفته است.

کد خبر 745158

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • حمایت شیروانی‌ها از اقدام سپاه/ دلمان را آرام کردید + فیلم
  • اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • اجرای طرح‌های پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • کشف ۳۳۰۰ عدد قرص غیرمجاز در شیروان
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری