Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان تهران گفت: نخستین جلسه دادرسی الکترونیک به منظور تفهیم اتهام و اخذ آخرین دفاع در خصوص پرونده دو متهم نگهداری مواد مخدر در شعبه ٦ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٢٤ تهران ویژه مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، مهدی مهرانگیز، معاون دادستان تهران گفت: مطابق تاکیدهای رئیس قوه قضاییه و بخش انفورماتیک دستگاه قضا، این جلسه به صورت ویدئوکنفرانس تفهیم اتهام برای دو متهم از زندان قزلحصار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهر انگیز ضمن اشاره به نقش دادرسی‌های الکترونیک در زمینه کاهش اطاله دادرسی اظهارداشت: سیاست قوه قضاییه بر این است که این رویه حتی بعد از کرونا هم ادامه یابد. تلاش داریم همه شعب دادسرای مواد مخدر به سیستم‌های الکترونیکی مجهز شود تا تمام شعب بتوانند از طریق ویدئوکنفرانس تفهیم اتهام انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای سیاست‌های قوه قضاییه به منظور استفاده از لوازم الکترونیکی و تامین زیرساخت‌ها توسط معاونت فناوری قوه قضاییه انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

علی صالحی دادستان تهران با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد