Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@18:13:47 GMT

۲قبرکن ۲۶۰سکه عتیقه پیدا کردند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۸۵۰۱

۲قبرکن ۲۶۰سکه عتیقه پیدا کردند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، غلامرضا نوفرستی، دادستان شهرستان ری با بیان این خبر گفت: روز 20 شهریور دو نفر حفار قبر در آرامستان ابن بابویه شهرری هنگام دفن جنازه، یک کوزه پیدا می‌کنند که داخلش مقداری سکه بوده است. این دو نفر سکه‌ها را خارج کرده و بین خود تقسیم می‌کنند که نفر اول سکه‌ها را برداشته و از قبرستان خارج می‌شود و نفر دوم سکه‌ها را در محلی نگهداری می‌کند اما از کار خود پشیمان و دچار عذاب وجدان شده و این موضوع را به متولی ابن بابویه و کلانتری اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شهرستان ری با بیان اینکه قدمت سکه‌ها مشخص نیست، تصریح کرد: تعداد سکه‌هایی که نفر دوم تحویل داده ۱۳۰ عدد است که ابتدا پلمب و تحویل کلانتری شده تا در ادامه برای کارشناسی قدمت دقیق سکه‌ها به میراث فرهنگی تحویل شود.

نوفرستی در پایان تأکید کرد: دستور قضایی برای شناسایی فرد اول که با  نصف تعداد سکه‌ها فرار کرده صادر شده است.

پربیننده ترین فروش موتور ۸۰میلیونی فقط ۶میلیون! جزییات ماجرای ضرب و شتم دختر جوان در آبادان اقدام زشت ۲زن جوان در تهران+عکس خودکشی در چالش مومو از شایعه تا واقعیت +عکس «پاکت پول» عروسی را عزا کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قبرستان شهر ری عتیقه عتیقه فروش سکه عتیقه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۴ فرادنبه با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در نقنه

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این راستا پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • (تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه