Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس گفت: به عنوان یک ایرانی به خودم می بالم که در صنعت قطعه سازی تا این میزان پیشرفت کرده ایم و کروز در این امر پیشتاز است. مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، یوسفی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند. یوسفی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: در بازدید از قطعه سازی کروز به عنوان نایب رییس حمایت از صنعت و صنعتگر باور نمی کردم که در یک شرکت قطعه سازی ایرانی ، ۲۵۰۰ قطعه نیاز صنعت خودرو با حضور متخصصین جوان ساخته و کشور را از واردات قطعه بی نیاز کند . نایب رییس فراکیسیون حمایت از صنعت و صنعتگر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تفاوت در یک شرکت با یک شرکت در نوع ماشین آلات نیست، در نوع نیروی تکنسین و متخصص است، تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی به خودم‌می بالم که در صنعت قطعه سازی تا این اندازه پیشرفت کرده ایم، وظیفه ما به عنوان نماینده مجلس این است که از شرکتی مثل کروز که در داخلی سازی قطعات تا این اندازه پیشرفت داشته است حمایت کنیم. نماینده مردم اهواز با انتقاد از قوانین دست و پاگیر و تصمیمات خلق الساعه اظهار داشت: در تامین منابع ارزی مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان ارز ۴۲۰۰ تومانی برای وارداتی که حتی نیاز کشور نیست، اختصاص می یابد اما صنعتگران را از این منابع ارزی محروم می کنیم. وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس در کنار صنعت قطعه سازی و سایر صنایع ایستاده اند؛ خاطرنشان کرد: از قطعه سازانی همچون کروز که در این شرایط تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با سخت کوشی همچنان پای کار ایستاده اند هم افتخار می کنیم هم برای تداوم فعالیتشان حمایت خواهیم کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی خودرو اهواز قطعه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با حرکت صنعت نفت به سمت دانش‌بنیان شدن، می‌توانیم به توسعه هرچه بیشتر زنجیره ارزش نفت در بازارهای جهانی نزدیک شویم.

حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه صنعت نفت و گاز نقشی محوری در اقتصاد ایران دارد، اظهار کرد: با حرکت صنعت نفت به سمت دانش‌بنیان شدن می‌توانیم به توسعه هرچه بیشتر زنجیره ارزش نفت و جایگاه تازه و مترقی در بازارهای جهانی نزدیک شویم.

وی با تأکید بر اینکه رشد اقتصادی پارسال به کمک ارتباط صنعت نفت و گاز با حوزه دانش‌بنیان‌ها، همچنین تولیدات بار اول شکل گرفت، افزود: اگر بخواهیم جهشی در حوزه تولید و صنعت داشته باشیم، لزوم آن حمایت و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه صنعت نفت و گاز در سال گذشته با بیشترین حجم قرارداد تولید بار اول نمونه موفقی از همکاری صنایع بزرگ با شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است، تصریح کرد: امروز بدون شک حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیر بسیاری در بی‌اثر کردن تحریم‌ها دارد.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • کاگنوپل پنجره‌ای به سوی جدیدترین پیشرفت‌های علوم شناختی
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس